Ja idd. .want met wie praat je er nou over buiten ZP ? ja met me moeder , maar tegen de rest van de vriendenkring enz, wil ik dit niet vertellen eigenlijk! want ze snappen het meestal toch niet zo goed als ze het zelf niet hebben meegemaakt, omdat het bij hun zo 123 lukt...
One, spannend allemaal. Hoop dat deze laatste IUI je heel veel geluk mag brengen en je geen IFV nodig hebt. Senna, wat vervelend dat je weer zo'n onduidelijke cyclus hebt. Ik hoop dat woensdag je gyn goed nieuws brengt hoe en wat verder. Want dit is niks.
Senna idd, ze gaan dan echt raar over je denken, of vinden je zielig... nou daar zit ik niet op te wachten. En dan al die vragen van is het al gelukt ? Vind het echt steeds moeilijker worden zo..... Lyanna thanks meissie!! Hoe gaat t met jou? al een mooi buikkie? x
het is ook heel lastig. hier iedere keer de opmerking van ow je wilt nog perse een jongetje of dat ik te vreden moet zijn met wat ik heb
One, ik heb zeker al een aardig buikje. Zal misschien zo wel even foto maken. Senna, mensen zijn soms zulke horken en weten niet hoeveel pijn ze er iemand mee kunnen doen. Maar ben blij dat je hier gewoon lekker je verhaal kan doen zonder veroordeeld te worden.
Oh en hier gaat het op nog steeds rugpijn na aardig goed. Vandaag alweer 17 weken en vandaag ook een druk mupke in mijn buik.
ja idd Lyanna dus echt veel vertellen hierover doe ik ook bijna niet. maar ga ook niet zwaar op me woorden letten ahahha spannend lyanna fotooooooooooo
Senna grr wat een stomme opmerkingen he! lyanna fijn dat alles goed gaat op je rugpijn na! ben benieuwd naar je buikkie meid! heb je zelf een voorgevoel? jongen meisje? x
Senna, laat ze maar lekker lullen. Jij weet hoe en wat en ik zou me ook zeker niet gaan inhouden voor ze. Ik ga zo eerst even gauw broodje maken, half uurtje ongeveer foto. Want ik moet ook pc opstarten, dus even geduld!!!
One, wat fijn dat je al wat folders hebt gekregen. Kun je je wel in ieder geval alvast een beetje voorbereiden. Hoop natuurlijk dat het allemaal niet nodig is!! Senna, ik poep op dat soort mensen. Ik zelf heb ook al een zoontje waar ik 17 maanden op heb moeten wachten. Nu lukt de tweede ook weer niet zo snel als ik zou willen, maar dat neemt toch niet weg dat ik gelijk alle hoop ga opgeven omdat ik tevreden moet zijn met wat ik heb? Ja natuurlijk ben ik blij met mijn zoontje, het is de liefde van mijn leven, maar sommige mensen snappen het gevoel gewoon niet van een wondertje. Lekker laten lullen, jij weet wel beter!!! En ik steun jullie allemaal zo veel als ik kan want ik gun het jullie allemaal even veel!!!!!!!!!!!!!! ZO!! Lyanna, super mooie buik meid!!
wow mooie buik Lyanna Thanks esther mensen kunnen niet begrijpen wat je voelt omdat ze het zelf niet voelen. Dus laat ze vooral lekker lullen
Lyanne, dank je wel meis!! Senna, dat bedoel ik! Lekker raak laten lullen. Er zullen altijd van die mensen blijven bestaan die alleen maar aan zich zelf kunnen denken. Wij weten wel beter! Ik hoop dat het snel duidelijk en dus ook raak mag zijn bij je hoor!!
Lyan mooie buik sen niemand bepaald voor jullie wanneer het genoeg is behalve jullie zelf. hoop dat dat broertje of zusje er snel komt!