@ Senna: de hoofdreden is dat ze in het nieuwe gebouw (dat veel groter is) iemand nodig hebben die fulltime kan werken. Helaas kan ik dat lichamelijk niet en dat weten ze. Dus mag ik nu niet blijven... @ One: dankjullie wel! Ik ben ook echt superblij dat ik ongi ben hahahaha. Nog nooit zo blij geweest met een ongi whahaha... Moet zelfs m'n banner nog aanpassen whahahaha. Ja zo denk ik dus ook. Ik wil dus idd kijken wat mijn menstruatie nu gaat doen... en die rommel wil ik eigenlijk ook niet meer in m'n lichaam. Want ik weet nu waar de duizeligheid, misselijkheid én hartkloppingen vandaan kwamen... Deze kwamen gewoon van de pil! Heb deze stopweek nergens last van gehad zelfs!!!
Hihi jaaaa dt kan ik best begrijpen dat je happy bent! oke nee dat lijkt mij idd ook beter, this gwn troep! ik slik het ook echt nooit meer... xx
jij een leuk idee voor een nieuwe banner? Die hier op ZP vind ik niet zo...en die ik nu heb, daar is de tekst zo lang van...
Phoeh, nee, ik gebruik nooit banners Temp je ook? anders gwn tempkaartje neerzetten? dan kan je missch ook een eisprong tegenkomen, en weet je wanneer je je volgende ongi verwacht? Of moet je nu ook naar de gyn, als je ongi was geworden..? xxx
Nee, ik heb nu gewoon een telefonische afspraak. Zij verwacht dat ik nu gewoon weer verder ga met de pil. Ja dus niet he? Ik zeg gewoon dat ik er zo enorm veel klachten van heb, dat ik dat niet meer wil. Punt uit! Ik ga uit van 30 dagen, omdat ik altijd tussen de 27 en 30 dagen in zat/zit... Vandaag is dag 27 namelijk... Of toch dag 28? Weet 't niet zo goed hahaha. Vorige week dinsdag laatste pil gehad, dat was dag 21... dan is 't toch dag 28 whahaha... *geen rekenwonder is hahaha* Ik ga denk ik gewoon maar weer naar lilypy ofzo iets, die vind ik ook nog wel leuk...
Jaa deze is leuk, die heb ik ook wel eens gehad op mijn profiel oke nou ik ben benieuwd wat je cyclus gaat doen meid! hoelang moest je van dr aan de pil dan? ze weet toch van jullie kinderwens?
Geen idee, maar had voor een half jaar gekregen!!! D8 meteen al: "dat mens is gek als ze denkt dat ik een half jaar aan de pil ga"
Hai one. daar ben ik dan. klikte eerst per ongeluk verkeerd en kwam op jouw pagina. zag dat je hier al dik 4000 berichtjes hebt geplaatst!!! Ik moet nog ff verder rondkijken. Is mega groot forum volgens mij hier..
Mvj idd pff direct een half jaar van die pillen pff!! Jacq welkom leuk dat je er ook bent hihi! jaa hier kletsen we wat af hoor xx
Sen kom er nu echt achter dan jij t bent. sorry lees net dat je bekenden heb op mb... als je niet wil dat t daar staat, gewoon ontkennen. en sorry als je het niet wilde... kon ik nietweten. sorry
@one: beetje. wel heeeeel veel activiteit hier! Heb al uitgevonden hoe ik me moet abboneren dus das handig. maar ist voor jullie niet een beetje dubbel om met dezelfde meiden op mb te schrijven?