ow meiden hier weer hoop wit vloed on voorstelbaar. dacht net dat ik in me broek pieste. Liep weer in de stad met mijn ma en dacht echt owjee iedereen kan het zien ahahahah
Lyanna, wat leuk meis en wat fijn dat alles helemaal goed is! Senna, wat ben je allemaal aan het doen meis? Gekke witvloed allemaal...... One, hoe ging het bij de gyn?
eitje was 22x19mm! vanaaf 22:30 pregnyl prikken int ziekenhuis pff veel eggwhite hier nog steeds bahbah
Senna, he nee dat zou ik ook niet zo leuk vinden zo'n oud mannetje.......blijft raar ook al zijn ze professioneel. One, ook hier nog een keertje: WWIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!! Duimen draaien!!!!! MamavanJ, hoe gaat het meis, eitje nog niet gevonden zag ik? Nog gekke bloedingen gehad of dat gelukkig niet meer? KUSSSSSSSSS
goedemorgen dames. ik ben echt goed nerveus hahahaha en mijn temp is 36.2 wie weet mag de pregnyl vandaag. Go eitje van One go eitje van one
ziet er netjes uit Lynn. Hier vanmorgen al weer veel slijmie slijmie ahahha sorry zo op de vroege ochtend. ONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE mijn duimen draaien voor je schat.
Hei meissies!!!! Lyn, mooi kaartje hoor! Wil niet gelijk de spelbederver zijn, maar het zegt alleen nog niks meis. Je temp kan in een keer droppen en dan wordt je ongesteld. Maaaaaaaaaaaaaaar we gaan er gewoon van uit dat je temp op je nod nog lekker hoog is en dat je dan positief test! Senna, bedankt schat voor de lekkere details vroeg op de morgen.....HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whahahahaha. Ik ben blij voor je meis, dat weet je. Ik begin alvast te duimen voor een bevruchting!!! One, moppie, hoe gaat het bij jou??? Jij mag vandaag toch naar gyn of niet?
Lynn idd wat esther zegt het zegt niks je temp..gwn afwachten meid Esther jaa half 1 zaadjes brengen 14:00/30 iui xxx
OEH SPANNEND!!!!!!!!!! Ik duim vreselijk hard hoor, krijg er blauwe vingers van maar dat boeit niet, als het maar helpt!! Kom op eitje van One, laat je fijn bevruchten en dan lekker warm innestelen, het weer is toch slecht, kun je net zo goed lekker warm in One dr buikje gaan zitten en je laten delen tot een pracht kindje!!!!! Ik heb me hier wat raars......heb een vreselijk "nerveus" gevoel in mijn lijf. Slaat nergens op, maar het is wel aanwezig. Moet hele tijd met benen etc wiebelen wil het wat wegtrekken....raar.....ach ja hebben we dat ook weer eens gehad.