Dankje Esther.. Ja ik wist het niet meer hoe het nu zat!! Vond het een duidelijk kaartje voor weer de eerste keer een temp lijst bijhouden! Nu hopen dat mijn temp lekker hoog blijft!!
Esther dankjwel lieverd!! ben net thuis, ging allemaal goed! Pff was wel erg zenuwachtig hoor, maar had de lieve assistentte die het bij me inbracht, ging heel gemakkelijk gelukkig! ( toen was ik pril zwanger toen zij het deed ) dus op hoop van zegen! We hebben ook nog gezellig lang met dr zitten praten... Ook zij heeft ivf gehad.. en vertelde me erover, zij heeft ook een kindje via ivf en ze zij dat het wel pijn deed maar cker de moeite waard is voor wat je trg krijgt, en mocht de moed niet opgeven van dr hihi xx
wauw One toch wel fijn om even daarover gesproken te hebben. Maar echt al die moeite die je nu doet krijg je dubbel zohard terug het s het zo waard. Dikke knuff
jaa was ook erg fijn dat gesprekje zelf vriendje vertelde haar hoe die er over dacht en dat ie het ook best wel eng vond, omdat ik missch pijn krijg enz.. erg lief om dat te horen(L) idd het is het ook zooo waard! maar ben toch best wel bang hoor maar moest er maar niet al teveel bij na gaan denken zij ze. xx
nee klopt eigenlijk alles op je af laten komen. moet eerlijk toegeven zit nu ook meer in de zenuwen dan toen we voor ons engeltje gingen maar komt echt goed wijfie
Oehh haha spannend!! Volgens mij heeft iedereen deze maand last van veel slijmverlies bahbah mja hoort erbij he!
Senna, klussen dus!!! Toen wij zwanger zijn geraakt hebben wij 31-12 's ochtends voor pregnyl 's avonds geklust en op 2-1 de IUI en op 3-1 's nachts nog 1xtje en meer niet. Dus 3 kansen zeg maar!!! One, vanavond ook nog 1xtje klussen en zaadjes doe goed je best en op naar het mooie eitje!!!
Lyanna haha oke! jullie ook de dag van iui nog gedaan dus waren we ook van plan hoor hihi en morgen ook haha.. iedereen aan de klus hier senna ook LOL xxx
Veel plezier meiden!!! We hebben gewoon de kans zoveel mogelijk proberen te benutten en aangezien onze IUIdag (had 1-1 moeten zijn) verloren leek is het gelukkig al met al goed gekomen.
ja ik ook kom niet meer bij. heb ondertussen ook al een uur iemand aan de foon. en ik zit hier met een rode kop. ga zo vol trots de gonal F spuit in me love hendel zetten hihi
hahahaha gekkie! Nou beetje lol mogen we ook wel hebben toch vind het wel leuk hoor ken jullie nu al zo'n tijd! Schaam me nergens meer voor whaha, maar ik ga gtst kijken meiden tot morgee!! xx