nee oke maar hoor vak andere dingen hier op zp, net als ovutesten die positief zijn aan het eind van de cyclus bij hcg...
wij laten ei schieten deze maand, eerst ronde tempen om inzicht te krijgen en heb net alle medicatie voor de bloeddruk weer ingesteld dus, andere pillen waren niet wenselijk bij kinderwens..
Goedemorgen dames. lekker geslapen? Ricmar gaat het nu goed met je bloeddruk? Hoe is het met de rest? Gaan jullie nog iets leuks doen voor koninginnendag? manlief moet werken vannacht en hopelijk is het beetje rustig en dan gaan we morgen naar mijn vriendin toe met de kinders en lekker de stad in
Ja bloeddruk is nu netjes, we hadden labetalol afgebouwd na de bevalling, en ik had er plastabletten en nog een andere voor terug gekregen, gevolg bloeddruk bleef hoog en kalium was tot minpunt gedaald, daarbij elke dag hoofdpijn, dus ben weer uit eigen beweging terug gegaan naar de dosering van de zwangerschap en nu gaat het dus goed.
@ Esther: nee, nog steeds geen ei gevonden. En wat betreft de rare bloedingen... die heb ik ook nog steeds. Sterker nog... deze maand 11 dagen ongesteld geweest, 4 dagen eraf en nu ben ik weer ongi... Ik kan dit echt geen spotting meer noemen en heb er ook ongi-pijn bij... Heel erg irritant... @ Lynn: ik vind 't een heel mooi kaartje hoor ... @ One: wat een lieve assistente zeg! Echt super! Ik denk dat ze wel gelijk heeft hoor. Niet opgeven! . Mijn duimen draaien weer voor jou . @ Ricmar: echt superleuk hoor! Ben benieuwd . @ Senna: jij gaat 't heel spannend maken hihihihi. Ik ga zoooo hard voor je duimen!!! Hier gisteren weer bloed verloren en vandaag heeft 't weer echt doorgezet... Ik weet echt niet meer wat ik ermee moet... Dit zou je gewoon een volwaardige menstruatie kunnen noemen... M'n maandverband zit gewoon vol. Heb krampen, last van m'n onderrug en bekken... Blegh... En ben ook constant moe... Ja niet zo vreemd... Heb hiervoor al 11 dagen menstruatie gehad... Ben er 4 dagen vanaf geweest en gisteren is 't weer begonnen... Ik vind dit echt niet leuk meer hoor... Ik heb nu gewoon weer precies waarvoor ik vroeger (toen ik 16 was aan de prikpil moest... Zo enorm veel een vaak ongesteld... En ja... als ik ongesteld ben dan word er niet geklust... :s Ik heb dit toen ook gehad toen we zwanger probeerden te worden van J.oshua en na 2x provera en clomid, werd mijn menstruatie enigzins regelmatig en had ik ook die rare bloedingen niet meer... maarja dat krijg ik nu toch niet... Nog even een maandje wachten en dan word ik geopereerd en dan zal ik over een tijdje weer geholpen kunnen worden... Ik ben hier zooooooooo klaar mee!!! *Zo zeurstand weer uit* Hier staat de was aan, die zal over zo'n 20 minuten wel klaar zijn, dan kan ik de volgende alweer aanzetten. J.oshua's koffertje is al ingepakt, voor ons ga ik straks ook nog even de weekendtas inpakken. We gaan m'n schoonouders verrassen. Nu we weer een auto hebben, kunnen we daar weer een keer heen en dus gaan we er vanmiddag heen en gaan we ze verrassen en meteen een nachtje overnachten .
mvj he bah jou lichaam blijft maar lastig doen, heb even gemist of daar een oorzaak voor gevonden was.. hier denk ik vandaag eisprong temp is naar beneden,ben benieuwd hoelang mijn lf dan nu is.. en hoe ik dan eind mei uitkom, eind mei gaan we een dag uit (zaterdag) hoop niet dat ik dan net mijn ei heb...
Spannend Ricmar! Hier doet men temp vaag, nog steeds erg laag voor mijn doen mja we wachten gwn af! hij ziet er wel verdacht veel uit, als 1 van men vorige kaartjes van vmk. x
Ja hetzelfde als dit kaartje : http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums6115-picture33355.html
moet je nog progestoron laten prikken toevallig?? want dan kunnen ze nagaan of je een goede eisprong hebt gehad.
Nee dat hoef ik niet... maar denk wel dat men eitje is gesprongen, heb echt buikpijn gehad die dag en ervoor.
Hey meiden, vandaag ook de brief ontvangen over ivf.. Met vragenlijst enz die ik in moest vullen. Dus heb hem alweer trg gestuurd, nu wachten op afspraak intake gesprek.. ben benieuwd.