oke fijn dat je post ontvangt maar het mag niet eens , er mag op koninginnedag geen post bezorgd worden,.. dus dit is van zaterdag ik zou een klacht indienen
nee op koninginnedag wordt geen post bezorgd (wel op bevrijdingsdag) dus ook de sorteer centra liggen stil dus men kan helemaal geen post hebben gekregen om uit te delen, was het wel via post NL gegaan??
hoi dames. hebben jullie leuke dag gehad? wij wel. ben verbrand ahahha ging ineens erg hard. even vraagje heb nou voor de 3de dag oprij een positieve test. mar we hebben al vanaf donderdagavond achter elkaar geklust. Manlief is nou zo gebroken van die ene nachtdienst kan het hem echt niet aan doen om nog actief te worden. Mar heb me ei toch niet gemist? heb vrijdag middag rond half 3 de pregnyl gezet.
hier denk ik dat ei geweest is, dus we kunnen nu gaan kijken hoelang de lf is, op zich lijkt mijn ei wat later te zijn dan ik gewend ben van voor de zwangerschap (al wisselde dat toen ook wel..)
Goeiemorgen meisjes, Wat een ontwikkelingen allemaal hier. Ricmar, spannend meid, eitje gevonden dus. One, inderdaad raar, post op Koninginnedag, maar goed, je hebt wel je lijst binnen. Senna, volgens je kaartje is je eitje wel geweest, dus goed bezig geweest. MvJ, hé wat een raar lichaam heb jij zeg, of in ieder geval het doet raar. Hoop dat dat snel opgelost wordt!! Hier, vannmorgen nog maar eens getempt, al zit ik altijd hoog rond deze tijd dus dat zegt helemaal niks. Wel kwam ik erachter dat ik ipv 7 dpo al 8 dpo zit. haha scheelt weer een dagje. Maar ja mijn cyclus is de laatste tijd onregelmatig, van 27 tot 34 dagen dus we zullen zien wat het deze maand gaat worden. Ik wacht braaf af hoor. Geen vroege testen of zo in huis dus dat scheelt weer in de test drang hahahaha
hoop dat je wel regelmatige cyclus heb ricmar. Esther spannend hoor hoop dat je ook op roze mag hier komt er weer een rotdag aan want op 4 mei is het 5 jaar geleden dat ik positief testte van mijn engeltje
One lekkere temp hoor!! Senna, dikke knuffel voor jou in deze tijd! Blijft moeilijk natuurlijk! Maar dank je wel voor het duimen meid. Ik heb alles nog onder controle hoor haha, geen testdrang ofzo. En ik wacht sowieso tot dag 34 als dat nodig is. (zegt ze nu heel stoer op dag 23 whahahaha)
Sen idd moeilijke tijd komt eraan ook voor mij, vorig jaar rond moederdag vmk gehad...had het toen ook verteld met moederdag pff dikkeknuf meis! x Esther thanks meid! duim voor jee!!xxx