Ja joh, kost handen vol geld als je er zoveel moet gebruiken. En aan je temp te zien is je ei echt wel geweest nu, dus waarom door testen, toch?
Ja dan kun je het beter helemaal al laten mop want dat is nooit goed. Je temp ziet er echt goed uit hoor dus hop hop hop met dat bevruchte eitje!!!
Ik duim voor je meis, dat weet je. Ik heb me tot nu toe geweldig kunnen afleiden deze maand. Vandaag om een of andere reden iets moeilijker, maar goed die dagen heb je er altijd wel bij. Dus ik denk, kom ik ga mezelf weer opnieuw afleiden en de net binnengekomen reclame lezen. En wat is er in de reclame????? Baby pyjama's, baby sokjes, baby truitjes, voedingskussens, voeding, speentjes, buggy's, baby speelgoed etc etc etc..........zelfs de zwangerschapstesten staat groot afgebeeld midden op de pagina's van meerdere winkels... JA MENSEN, DAT HELPT ME TOCH NIET ZO!!!!! Whahahahahaha ik moest er zelf gewoon kei hard om lachen hoe toevallig dit was. Ach ja morgen weer een dagje verder en dan heb ik het loei druk dus dan ben ik weer lekker nuchter zoals altijd.
goedemorgen dames. ik ben mezelf ook flink aan het afleiden met opruimen en toestanden. maar mijn temp vanmorgen was 37.0 Ik hoop op beetje mooi weer wou de was buiten gaan hangen maar vrees het hoe is het met de rest. Esther frappant al die folders he. Ik heb meestal als we bezig zijn dat ik overal ooievaars zie ahahha
Hay meiden Hier is temp weer 36.9 hihi, snap er geen sikkepit van deze maand maarja maakt ook verder niet uit... xx Senn mooie temp meid! Esther hahaha.. jaa idd dan kom je net dat tegen in de folders he!
haaaaaaaaaaaaaaaai meissies!! Senna, lekkere temp meis! One, innestelingsdipje??? Vroeg ik hoopvol!!!! En ja die reclame, moet er nog steeds om lachen. Ik lees bijna nooit de reclame en die ene keer dat ik dat wel doe, krijg je dit gelijk whahahahaha. Ach ja, vandaag ben ik weer mijn lekkere nuchtere zelf dus komt allemaal goed.
Esther i dont know haha oke! Ik ben nu in de tuin bezig, achterthuis is klaar, heg gesnoeid,onkruidjes weg en weer netjes aangeveegd.. maar pff wat is het warm hier ! nu moet ik de voortuin nog ff doen, maar eerst ff pauze hoor zweet me een ongeluk zeg gelukkig is de voortuin meer schaduw, dus dat is wel lekker.. x
hier ook al druk aan de rommel geweest. boodschappen gedaan action geweest voortuin gedaan. laatste was gaat er zo in en dan naar buiten. maar het is wel benauwd buiten dikke knuff meisjes
veel wandel plezier ik had even in mijn luie stoel mijn laatste was is bijna klaar en dan vind ik het gezegend voor vandaag
Hier lekker in staking!!! Mag ook wel eens. Kleine man is bij oma aan het spelen vandaag omdat ik vanmorgen weg moest en hij niet mee kon. Wilde wel buiten wat gaan doen, maar om 12:00 uur begon het hier echt kei hard te regenen en onweren en sinds 5 minuten miezert het nog steeds...... Gelijk alle ramen open dat die benauwde lucht er uit kan, das dan wel weer een groot voordeel van onweer en regen natuurlijk....
Ricmar leuk! veel plezier! Senna oke ook al veel gedaan dus! Esther aghh ook eens lekker een dag voor jezelf geniet ervan meid! jaaa lekker is dat dan he, dat onweer ff lekker je huis doorluchten Hier net klaar met de voortuin ook, dus allebei de kanten weer netjes, zal vriendlief blij mee zijn haha.. mag hij nog even met de onkruidvergif erover heen, zodat het niet snel weer trg komt, dat doe ik zelf niet... ahh zie net dat mijn stafford ongesteld is geworden, ze is 4 april net 1 jaar geworden... wist dat ze het moest worden, maar wanneer is de vraag. Het valt opzich nog mee de rommel, ze houd zichzelf goed schoon, en anders maar even een broekje aan doen ofz.. als ze dat aan laat zitten x
@ Ricmar: nou idd, ben er echt zo enorm klaar mee... 't Lijkt er tot nu toe op dat 't door mijn cystes komt... Spannend hoor meid!!! @ One: mijn duimen blijven enorm voor je draaien hoor... Spannend hoor die brief... @ Senna: hahahaha ja heb die foto gezien meid, dat je zo verbrand was... pfoe heej... Hier wel een leuke dag gehad maandag. Bij m'n schoonouders geweest van zondag op maandag. Dikke knuffel voor jou lieverd. Ik weet 't nog als de dag van gisteren... Dat blijft moeilijk... @ Esther: ja helemaal mee eens... Nu eerst de operatie maar afwachten 23 mei... Ben hier zo enorm klaar mee... Ik heb zo'n vermoeden dat mijn NOD van 18 mei ook niet meer gaat kloppen... Ik duim voor jou hoor meid! Dankjewel voor je knuffel meid! Whahahaha, misschien is 't wel een teken Hier het speelkleed (auto) voor J.oshua binnengekregen, dus de vloer meteen nog maar een keer gestofzogen en gedweild en ook meteen het kleed gestofzogen.
mvj dankje meid, veel succes met de operatie! hier temp 37.2 hij wiebelt wel erg heen en weer hoor? mijn kaartje heeft dit nog nooit gehad zoiets? x