Nee meis, 36.7 dus te laag.........helaas dan maar, zal morgen wel doorbreken dan. Ja als ik mezelf echt helemaal gek ga maken dan bedenk ik me dat ik met mijn zwangerschap ook 1 dag voor nod een flinke temp daling had, maar zoals ik al zei dat is niet realistisch denken..... Ach ja, ik word goed afgeleid vandaag want bij mijn zus zijn ze vanmorgen begonnen met inleiden.....SPANNEND!!!! Ik word heel snel dus voor de tweede keer tante.......duurt te lang vandaag hahahahaha Jij gaat wel lekker zo te zien moppie!!!
Esther oke! nou we wachten af! ben benieuwd meid! ohh spannend zeg! las het al in t andere topic!! dankjewel meis! Ga zo richting me ma, ff me haar laten knippen! Dan kan ik het ook weer verven , beetje uitgroei... xxx
Ja het was de bedoeling dat mijn vriendin hier om 10 uur was om te knippen. Rijd ze over de snelweg, begeeft haar motor het. Moest ze anwb bellen en weggesleept worden naar een garage. Dus geen knipbeurt vandaag, maar vind het fijner dat zij snel werd geholpen zo langs die snelweg....... pppfffff wat ga ik nu doen dan? ben nerveus hahahahahahaha
oke! ja idd das belangrijker dt zij daar snel weg komt... ik moet tegen 12uur/half 1 bij me ma zijn.. uhmm.. tjah! poetsen? winkels kijken? met hondjes lopen?
Goedemiddag meiden. Hier moet ik zo om 13.30 voor extra controle naar de gyn. Ik heb net gebeld, dit omdat ik de hele ochtend mij al niet lekker voel, braakneigingen en last van de buik. Dit in combi dat ik de kleine eigenlijk al 2-3 dagen niet heb gevoeld (normaal elke dag wel gekriebel van die spruit) met ass overlegd en mag ik zo nog even extra controle. In zwangerschap van zoontje ben ik nml ook (toen met 37 weken) van het ene moment op het andere moment erg ziek geworden op vrijdagmiddag en zaterdag opgenomen met hele zware blaasontsteking gehad helemaal geen last van pijn bij plassen en zo), harde buiken, hoge bloeddruk en veel overgeven. In totaal 5 dagen er gelegen. Dus wil eigenlijk niet nog 1 dag afwachten, liever het zekere voor het onzekere om desnoods zkh opname te voorkomen. Dus meiden, ik hou jullie op de hoogte en gelukkig mijn eigen gyn. Oh ja, hopelijk kan hij het geslacht misschien ook nog zien vandaag.
Hier weer terug van de gyn, bloeddruk 130/85 en echo zag er ook goed uit. Hartje klopte mooi en de kleine was ook goed beweeglijk, alleen niet voor mij voelbaar. Vruchtwater genoeg, zag er allemaal mooi uit. Mijn gyn denkt ook een meisje (2e gyn die meisje zegt en zal dat vast kloppen), maar volgende week met 20-weken echo gaat hij het helemaal goed bekijken. Ook urine in geleverd en morgenmiddag bellen voor uitslag blaasontsteking ja/nee.
Lyanna gelukkig alles goed! ohh wat spannend!! en leuk een meisje! Esther neeeeeee!! dikkeknuff meis! x
Lyanna, wat fijn dat alles goed is. Nu nog even uitslag morgen afwachten dus. En wat leuk zeg, een meisje!!!! One, dank je wel lieverd!!!!!
hier gaat goed druk met regelen en toch een vage positieve test kon het niet laten met me stomme kop hihi
hei meisjes, Senna, vaag streepje???? En vandaag dan???? Je kaartje ziet er mooi uit hoor!! One, wat ga je lekker meid!! Goed kaartje hoor, ik duim nog harder!!!! Hier, alles rood he dus even een weekje rust hahahaha om daarna vol goede moed opnieuw te proberen.....
nou ik dacht dat ik vrijdag nod had maar is dus zaterdag ahahah vond al zo vaag dat me streepjes niet echt duidelijk werden maar nu snap ik dat wel en wacht ik mijn tijd ff af.