zo ben thuis meiden. Mijn hcg is gestegen van 98 afgelopen donderdag naar 612 vandaag. maar waar het wurmpje zich bevind konden ze nog niet zien. Baarmoederslijmvlies is splinter dun. Maandag weer bloedprikken en echo. Wat een gedoe zeg
Senna maandag pas?? jeetje hebben ze wel aan een buitenbaarmoederlijke gedacht? laat ze aub goed zoeken, heb van dichtbij mee gemaakt hoe dit mis kan gaan.. bij bloedverlies beloof me 1 ding richting SEH
ja ik hou het echt goed in de gaten. voor zover ik weet hebben ze goed gekeken en is het nu echt afwachten
@ One: ja, die arts is echt niet wijs hoor hahahaha. @ Senna: Ow jeetje meid, wat vervelend zeg... Ik hoop echt dat ze maandag wat kunnen vinden... En idd, bij bloedverlies, meteen naar de SEH gaan.. @ Jacq: ik zit ook op 't andere forum, maar ik vind 't niet lastig hoor... Hier vandaag ruim 3 uur onderweg geweest voor versiering en cadeautje J.oshua. Die word morgen alweer 3... Ik ben vanmorgen vergeten te tempen, dat ga ik dus vanaf morgen doen...
Goede middag dames! Even een vraagje..heb nu voor het eerst een witte cirkel ipv punt als meetpunt.. dit is toch omdat het programma ff het dan een rare meting vind?
@ricmar. zie net je handtekening. 17jaar heeft t bij jullie geduurd? Oh en dan vind ik bijna 3jr al zoooo lang. Hoe heb je dat volgehouden?
Senna oo veel gestegen meis, hoop dat ze het snel vinden waar t zit, en of t goed of fout is....knuffel! Mvj gefeliciteerd met joshua! en idd nee ze is lang niet wijs hihi jacq pendels zijn : dat mensen met een pendel voor jou pendelen waarneer je zwanger kan raken en welk geslacht.. dt kan je hier ook op t forum laten doen, als je je naam /. achternaam / geboortedatum stuurt..
Oh serieus. zal es kijken, ben niet echt bijgelovig,maar net als horoscopen: lees ze wel! Iemand het hier laten doen dat het ook is ge/mislukt?
Bij mij is het een paar x echt uitgekomen, maar helaas vmk's Nu laten pendelen op een goede zw.schap en deze pendels, dus ben benieuwd! xx
Ja als ik ze mag geloven wel, maar ik weet ook heeel goed dat het ook NIET uit kan komen ! ook wel gehad hihi This gwn leuk om je te laten pendelen, het is tenslotte een soort ''voorspelling''..
Goedemorgen dames, Helaas vanochtend getempt en 36.8 en inderdaad bleek ik ongesteld. Heb zkh gebeld. Eerst wilde ze me teleurstellen dat we weer geen iui konden omdat ik pas maandag echo kon doen en dit dan cd 5 was. ik had echt zoiets van ?!?! Als dit zo is dan ga ik nr een ander zkh. het is gewoon donderdag nu!!! Gelukkig was de lieve van de 2 fertiliteitsartsen in de kamer en die zei dat ik zondag al kon beginnen met spuiten (75puregon) en dan maandag voor de uitgangs echo. Als er dan wat zit, kunnen ze alsnog afbreken. Dus zondag ist weer zover! Dan gaan we er weer voor!
Jacq oke gelukkig mag je gwn beginnen! zou wat wezen als je iui nu weer niet door kon gaan...grrr hier ook 36.8 vanmorgen, temp nu ff wel, kijken of me ei eraan komt, x