Ik blijf duimen voor jullie hoor! Hier word 't niks meer, dus hier gaan we weer verder eind dit jaar...
Hier zakt me ook de moed in de schoenen. Temp van 36.5 maar ik heb wel 2 druppels meds op om te kalmeren want ik was gisteravond flink overstuur en heb veel korter geslapen dan normaal. Gezien vorige kaartjes gebeurde dit ook
Goeiemorgen meisjes, He wat een vervelende berichten allemaal zeg, mamavanj: hoezo wordt het bij jullie niks meer meis??? Senna, GVD zeg!! ik blijf doorduimen dat het aan je slaapgebrek ligt en verder niks betekend!!!! One, vul je temp eens in meisje!!
He Ricmar, ook alweer vervelend nieuws, die stomme ongi ook elke keer. Dat we gewoon allemaal maar verd***** snel zwanger mogen zijn!!! One, jouw temp ziet er nog steeds goed uit meid, niet stiekem al getest????
Voor mij geen vervelend nieuws hoor. Deze ronde geen inseminatie gehad dus ook géén kans dus laat maar komen
Dit is de beste foto die ik nu kon maken. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums6115-picture57867.html
En toch is die toch weer heel duidelijk roze aanwezig..........ik durf niet zo goed gefeliciteerd te roepen gezien vorige maand, maar toch.......heb je er niet eens over gedacht om een ander merk te proberen moppie?
Ik durf ook nog niet zo goed, maar ik duim me simpel. Waarom bestel je die van sensitest ofzo niet? Heb je ze morgen in huis. Ik hoor er goede verhalen over in ieder geval......Het is maar een suggestie he schat
Dankje meis, maar ik denk ook echt dat ik ongi word.. Ja zal die eens bestellen voor volgende ronde... Deze ronde wacht ik gwn af..