Hey meis, jaa hijs wel duidelijk opgedroogd, kan hem goed zien zonder turen, maar vertrouw t niet zo meer die testjes... Dus gaan van niks uit, als ik dan niet ongi word , vraag ik bij de gyn bloedtest aan. Hoe gaat t met jou meis? Jij nog getest? x
ja gaat wel gister ontzettende huildag gehad vreselijk. vandaag gaat wel heb hem ff gezien weer huilen heeft ie mij getroost volgens mij weet hij zelf niet wat ie wil en verzint hij smoezen. heb niet getest om eerlijk te zijn en mijn temp is zo laag ineens. maar goed om half 1 vanacht sliep ik nog niet en heb 2 druppels gepakt om rustig te worden anders had ik vandaag geen energie. Want die klote AMK kwam langs weer en dat dossier gesloten
Oke... is hij nog wel bij jullie thuis dan? hmm jaa lijkt me ook wel moeilijk meid Dit wens je niemand toe, en jou al helemaal niet! Weet dat we er voor je zijn mop! dikkeknuff
thanks lieverds. nee hij is sinds dinsdag weg. ik ga nog niet testen zie net dat mijn ticker 1 dag achter loop. Ik wacht ff af denk ik
Oke, is die al bij die ander nu dan ? zo snel ? oo oke! idd ik wacht nu ook af.. zonde van me geld al die testjes
nee hij is bij zijn ouders. ik krijg steeds meer de indruk dat hij dat gezegd heeft om overal makkelijk onderuit te komen. want ik heb altijd gezegd van als er een ander tussen komt dan is over
hij was gister aan de telefoon heel kil en luchtig dat hij er echt klaar mee is enzo. En ik geloof ook wel dat hij gewoon ff op is enzo maar of het ooit goed komt ik sta er wel voor open maar of hij het wil geen idee. er staat in ieder geval wel al een afspraak gepland bij een advocaat. moest zo snel anders zijn we nog elkaars fiscaal partner en dat is dan weer nadelig
ja zeker dat heb ik ook heel erg en voornamelijk gister erg last van. heb in ieder geval wel aangeven nog niet uitgevochten te zijn.
Ik vind je sterk hoor meid! Heb je wel veel afleiding verder enz? Wou dat ik meer voor je kon doen, dan kletsen... Dan kwam ik bij je langs, maar je woont best ver weg..Soms wel jammer hoor!