nou hier op dag 1, korte cyclus dit keer 25 dagen met e1 op dag 14.. normaal had ik 27 en 26 dagen na de bevalling... hopelijk een vroeg ei dan komt 26 mei het uitje ook niks in de knel.
Gaan jullie er deze maand wel voor Ricmar? waar ga je 26mei heen ? Hoe gaat t met de rest van de meiden? Hier wel goed , zijn vanmiddag ff naar groningen geweest, naar de ikea leuke spulletjes gekocht voor in huis, en wat leuks voor mama natuurlijk voor morgen hihi xxx
Ricmar, fijn meis dat het is door gebroken, en ik duim nu alvast voor jullie voor deze maand!!! Senna, blijft evengoed spannend meid! One, jij maakt het helemaal spannend deze keer!!!!! Ik duim voor jullie allemaal!!!!!!! Hier laatste dag van het rood dus de leuke tijd gaat weer aanbreken gelukkig!!
ja idd maar goed hier gaat het middels flink gesproken te hebben met manlief. Hij stroomt over van allerlei emoties en irritaties. Hij moet rust krijgen even. En die rust gun ik hem.
Senna, knuff!!! One, duimduimduim!!! Ricmar, succes en hoop dat het geluk jullie nog een xtje gegund is. Esther, succes met de aankomende klusperiode!!!
Hier ook spannend en leuke dag voor de boeg. Morgenochtend eerst hulpmoeder op psz en zoontje mag morgen trakteren voor zijn 3e verjaardag zaterdag. Morgenmiddag de 20 weken echo!!!