Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lyanna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja heb geen lange cyclussen niet voor de zwangerschap en ook niet erna dus als ei nu nog zou moeten komen zou hij laat zijn en een korte lf, door de buikpijn van de blaasontsteking waarvan ik dacht ei pijn te voelen er veder ook niet meer opgelet, maar misschien is temp van slag door het weer, normaal slaap ik me bigshirt aan en onder een dekbed, nu zonder shirt en vaak boven de dekens... dus ja en wel veel zweten...

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    maar hoe gaat het bij jou?

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    O"ke ja daar kan het ook aan liggen hoor!

jaaa gaat goed hoor morgen weer voor fm..:)
    x

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    spannend meis ik ben wel blij dat jullie nu wel doorkunnen, ik weet hoe stilstaan en afwachten voelt...

gister een leuke meeting van gehad met de nov mama's was ook oude bekende van hier, die tegelijk met mij hier des tijds weg gegaan is, en ze baalde dat ik geen goed nieuws had over jullie, maar heb gezegd dat ik jullie weer kwam versterken en we gaan er samen weer voor.

al met al klets ik al aardig wat jaartjes weg in dit topic..

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jaa stilstaan is niks hoor, maar afgelopen 2 jaar heb ik gwn het gevoel dat men leven een ''soort'' stilstaat...

mja komt hopelijk wel goed, en we genieten nog even zo van elkaar, en lekker van t weer!

maar t mag van mij nu echt wel een keer echt gebeuren...
    ben soms zo bang dat t ons nooit gegund word.

Oke! wie was het hier als ik vragen mag ? :p

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    one sorry maar dat ben ik dus kwijt dan zou ik echt op een oud lijstje moeten gaan zoeken, ik ken de nov mama's nu alleen nog maar bij reallife name, maar ik ga zoeken..

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Almika (schrijft ook me in 35 +) en Ikke81 beide dus met nov kindje..

8. idmom

idmom Lid

27 apr 2012
    47
    0
    0
    Wat denken jullie is mijn ei eerder geweest of klopt het wel wat FF zegt? Ik weet het echt niet meer...

Gaat je temp meteen omhoog na de eisprong of kan dat 1 a 2 dagen duren?

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Het is alweer ff gelee...maar hangt me iets bij dat het bij je zwangerschap toch ook niet gelijk ging?

Of vergis ik me?

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Hiernietgelijk omhoog,had ff het fout en ikzelf goed
    Denk jezelf eerder? Vaak heb jehet zelfgoed..

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ricmar oke jaa die ken ik nog wel :) hihi

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Lyanna: dat heb je denk ik op FB gelezen ;). Ik was gisteren rond 16.00 uur weer bij m'n schoonouders.En daar blijven we tot vrijdag... (1 juni is vrijdag toch?), althans J.oshua en ik. Manlief gaat morgen naar huis, want die moet gewoon weer werken...

Hier vannacht eindelijk weer op m'n rechterzij kunnen slapen, hetzij wel met een kussentje, zodat m'n buik niet zo zwaar voelde ;).
    Voor de rest gaat 't aardig goed moet ik zeggen. Drinken gaat goed, soepjes en toetjes (yoghurtjes, kwarkjes) gaan allemaal goed. Vanaf donderdag mag ik alweer gepureerd gaan eten. Lijkt me doodeng, dus ben benieuwd hoe dat gaat. Ik eet heel langzaam nu. Tegen de tijd dat ik m'n soepje op heb, is 't al koud hahahaha...

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    #3393 Esther15, 28 mei 2012
    Laatst bewerkt: 28 mei 2012
    mamavanj, wat fijn dat het steeds beter gaat meid, doe maar rustig aan! dikke knuffel.

Hoe staat het ervoor met de rest van de meiden.

Hier gister (en voel het nu weer) flinke pijn in onderrug en onderbuik en vanochtend misselijk niet normaal ......maar ja zal wel aan het weer liggen want ben ook al aan het vechten tegen die stomme warmte bultjes enzo dus ik blijf al 2 dagen netjes in de schaduw........maar gedver wat kan een mens zich misselijk voelen....BLEH!!!:(:(:(:(

14. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik snap er niets van :(

Ik ben er bijna 100% zeker van dat ik zaterdag mijn ei heb gehad (omdat ik geen ovu testen gebruik ben ik dus geen 100% maar pakweg 99% zeker van), zondag ging mijn temp dan mooi omhoog en vanmorgen had ik gedacht dat hij nog een beetje zou geklommen zijn maar hij is weer gedaald :(:(

Gisterenavond ben ik plots zeer slecht geworden, misselijk, hoofdpijn en moe, zo moe! Om 20u lag ik al te slapen in de bank, maar manlief herinnerde me eraan dat het tijd was om te klussen, dus dan snel maar even geklust waar ik wat wakkerder van werd :p maar toch ben ik rond 21u30 gaan slapen en voor het eerst in de 4,5 jaar van onze relatie ben ik vroeger gaan slapen dan hem.
    Dus misschien heeft het temp verschil daarmee te maken?

Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik vind het gewoon echt raar. Mannetje zei vanmorgen dat het misschien wel een innestelling kon zijn, maar dat kan toch nooit zo vroeg (2d na ei) dus het moet ergens anders aan liggen...

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvj rust maar goed uit meid!
    Esther oke, vind t toch wel spannend hoor!

Hier 11:00 fm... ben benieuwd

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Elance, het is aan de hand van je kaartje nog te vroeg om met zekerheid te zeggen of je ei is geweest.......even aankijken wat die morgen doet....

One, succes dadelijk!!! En ik weet dat jij het spannend vind moppie hihihi, maar ga er maar van uit dat het aan het warme weer ligt. Moet sowieso nog een week wachten dus kan nog alle kanten op......dikke kus

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi thanks schat!

haha ben zeer benieuwd over een weekje!
    duimduimduimduimduimduimduim

x

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hahaha dank je schat!!!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    esther ik vind je kaartje er veel belovend uitzien..

ego ik snap niks van mijn kaartje

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ricmar, dank je wel meid, maar ik heb eigenlijk altijd mooie kaartjes tot op de dag van de ongi dus tja.....afwachten....

Jouw temp blijft inderdaad erg laag? Je hebt niet toevallig een airco op je kamer aangezet de laatste dagen? Ik weet het niet hoor, maar bij sommige meiden blijkt dat de temp te kunnen beïnvloeden.

Deel Deze Pagina