Hier vanmorgen gekeken of pregenyl eruit was.. En volgens mij zie ik niks op deze testen! Dus die neem ik volgende keer gwn weer, van sensitest, met t hartje! dus pregnylvrij hier ! lekker vroeg 7dpo!
Nja als ik hem openbreek, alleen lichte schaduw, dus deze testen werken wel bij mij... hier geen kv meer
Senna, dikke knuffel terug hoor!!!! Ricmar, al iets gespot? Zo niet, duim ik glashard verder!!! One, wat fijn dat deze testen wel goed werken bij je meid, die onzekerheid elke maand is ook helemaal niks. Dan maar geen kv!!!
Ja sorry ga het niet mooier maken dan het is, dus ga jij maar eens testen en zorg eens voor een roze wave hier... daarna kan one wel volgende week op roze
Ja hier hetzelfde probleem hoor, gok toch echt op lange lf deze keer. Zit nu zelfs te denken dat ei pas op dag 23 is geweest, maar dat kan eigenlijk gewoon helemaal niet........ Als ik al test wacht ik nog eventjes hoor, niet vandaag. Gisteren was negatief en bij zoontje testte ik pas een week na nod positief........ik blijf niet met testen aan het gooien om het zo maar eens te zeggen. Maak blijkbaar traag hcg aan.....Dus als ik morgenvroeg zou testen en die is negatief weet ik eigenlijk nog steeds niks zolang ik niet ongi ben......snappen jullie hem nog hahaha
Nee hoor, hahahaha. Had natuurlijk gekund daar heb je gelijk in, maar dan meld ik de uitkomst natuurlijk wel. Zo ben ik dan ook wel weer hahahaha
Snap alleen niet waarom mijn lf dan opeens langer wordt???? Ben niks aan het zoeken hoor, maar vraag het me wel even af. Ik weet dat die max 18 dagen mag zijn, maar ik heb nu al maanden 13 of zelfs 12 dagen........mamma natuur, make up your minde!!!!
Ja ik vind t ook wel vreemd , jij ineens lange lf en ricmar ook! Zal zelf ook in onzekerheid zitten denk ik hoor, als ik dat had. xxxx