zelf denk ik dat ff mijn ei niet helemaal goed heeft ff zegt ei op dag 11 en ik had op dag 11 en 12 een positieve ovutest waarbij dag 12 meer knalde na dag 11 dus dan zou ei eerder op dag 13 of 14 geweest zijn dan dag 11, rond ei was het extreem warm en had ik blaasontsteking dus temp kan raar hebben gedaan, en dan zou ik misschien geen lange lf hebben.. en misschien zelfs een kans hebben laten liggen. maar helaas...
Ricmar, tja dat kan natuurlijk ook nog.........dan kan je temp natuurlijk beïnvloed zijn.......zou wel heel zuur zijn natuurlijk....... Ik heb ovu testen gebruikt en pas begonnen op dag 15 (eerste echte keer en natuurlijk vergeet je ze dan te gebruiken), die was echt paars gewoon. Dat in combi met temp en kramp moet ei wel op dag 15 zitten..........blijf het voor ons allebei stom vinden meis.......dikke knuffel voor jou!!!
hier nog steeds geen ongi en ook niet iets wat er op lijkt (ook niet na klussen) erg vreemd... normaal wel bruin of zo of juist dan rood..
Temp in de vriezer vandaag dus nu wachten op rood............moet hele dag werken dus tot vanavond.........
Nou, ik heb spotting.....................................wat ik dus echt nog nooit in mijn hele leven gehad heb.........het is er of het is er niet.........krijg even helemaal de ^*^$*& van mijn lijf hoor.........maanden een lf van 12 en 13 en nu opeens dan 16......kan ik toch niks mee. Wat moet ik nu volgende maand aanhouden??? Stom gedoe zeg...... En we hebben een kak dag en gaan weer verder.......zal toch echt wel losbarsten dadelijk......wel tot 16:00 uur werken dus dat leidt de boel wel even lekker af.......
hier dus nog niks geen bruin niks... en gister het maar met hubbie even gezellig gemaakt, maar nog niks....
@Esther... balen dat je temp zo is gezakt! De eventuele volgende ronde gewoon het gemiddelde van je LF aanhouden? @Ricmar... Wat raar van je ei? Maar het zou kunnen dat je temp inderdaad anders was van die blaasontsteking. Mijn ei kwam ook later door mijn ziek zijn. Maar ik had echt koorts tussen 38.1 en 38.9 vlak voor cd 14. Uiteindelijk 4 dagen ziek geweest en ei kwam ook 5 dagen later als normaal (cd 19) @Hier... ik zit heerlijk onderuitgezakt op mn wachtbankje nog steeds. Kind besluit vandaag uit te slapen. Dus ga me even fatsoeneren en kijken of kind dan wakker is.
Nou, alweer thuis. Patiënten uitgevallen. Helemaal niet erg want heb een humeur waar je bang van wordt.......Ik weet wel dat je lf kan veranderen, maar deze hoort toch echt redelijk stabiel te zijn. En dat is die ook altijd geweest, tot 5 of 6 maanden geleden dat die opeens korter werd. Leuk als het betekend dat alles dan nu weer normaal is, maar kunnen alle zwangerschapssymptomen dan nu ophouden met zich kenbaar te maken aub??!!!! Heb ze echt allemaal, inclusief donkere tepels en ik heb maar een zeer lichte huid dus dat valt nogal op......stom gedoe......gka me verstoppen vandaag en dan zie ik morgen wel weer verder, heb er even helemaal geen zin meer in zo. Dat het lang duurt voor ik zwanger raak, ok, maar niet op deze manier.......
ff heeft mijn kruis weg gehaald, mijn lf duurt te lang en ff is niet zeker van mijn ei. gisteren weeig gevoel , net of ik te weinig had gegeten, en nu misselijk wakker geworden (nee ik test niet nog een keer) als ik zondag nog niet ongi ben test ik wellicht met ochtend urine. nog wel steeds ongi gevoel, maar verder niks...
Toch nog spannend hoor! duimduimduimduim!!!! Hier vanmorgen iets langer geslapen, dus.. temp was 37.2 maar heb hem maar op 37.1 gezet, want ik weet niet of t anders klopt die 37.2 x
One, hier ook nogmaals gefeliciteerd lieverd!!!! Maak er een mooi dag van en wat een leuke "winactie" heb je!!! Ricmar, wordt steeds vager bij jou he meid, ik duim stug verder hoor!!!!!
Zou iemand mijn tempkaartje even willen bekijken? Ik snap er zelf namelijk niets meer van. En FF geeft geen kruis. Vorige cyclussen was het een stuk duidelijker. Nu is het een grote rommel. Ik ben begin van de cyclus om 06.00 uur gaan tempen ipv 09.00 uur. Dus daarom in het begin veel losse bolletjes. Ik heb zelf het idee dat het misschien dag 32 kan zijn dat ik mijn ei heb gehad???