Dat kan natuurlijk. Ikzelf wel na een mk na 9wkn wil ik eerst wat meer zekerheid. al hoorde ik vd week nog dat die grens al is teruggeschroefd naar 10wkn al blijft die 12 weken de nog veel genoemde termijn.
@ Jacq: Senna is jaren geleden na 20 weken nog bevallen van haar overleden zoontje...vandaar dat ze dat zegt...
Dat weet ik. ik weet dat het nog altijd fout kan gaan. heb t al meerdere keren meegemaakt bij vrienden en fam helaas. In dat opzicht snap ik ook wel dat je zo denkt. maar het grootste risico is tot die grens van 10/12 weken. vandaar. en wil niet bij elke mk het met de hele wereld delen, vandaar dat ik t voor mezelf wil houden maar das hoe ik erover denk hè. bedoel t ook helemaal niet verkeerd. maar dat weet annika/senna wel hoop ik
Even snel, Senna yeaahhhh, gefeliciteerd meid!!! 3+ lijkt mij wel een goed teken en hopelijk snel wat te zien op de echo. Duim heel hard voor je meis!!! XXX
senna ik wist het joehoe joehoe..... ik stuiter stuiter stuiter helemaal, nu maandag een goede echo en desnoods sec opinion vragen......maar dit moet goed zijn!!! het is je zo gegund meis!!
DE reden dat ik hier nu niet mee gedaan heb.... (en eerste zw.schap wilde/moest ik ook zolang mogelijk stil houden).... maarja daarentegen, had ik bij zwangerschap 2 en 3 een krat extra... en elke week vol hoor!!!! Vond het idd erg vervelend dat ik bij nummer 3 met 6 weken al geroepen werd: "wat heb ik gehoord, ga je voor een elftal" terwijl je zelf nog niet weet of het uberhaupt wel goed zit... Nu heb ik hele nieuwsgierige buren..... zo erg, dat ik er nu een sport van heb gemaakt....... bijna 30 weken... en zolang mn winterjas nog dicht kan.. (ging nog net voor de kerst) weten ze nog van niets... whahahahaaha
@ Ceberus: ik had 't eerst verkeerd gedaan. Nu staat hij goed en moet de link het gewoon doen... als ik er zelf op klik kom ik direct bij mijn grafiek en Senna heeft ook getest en die kon 't ook nu wel zien... Hier toen met MvM dat ik meedeed deze ze het in de tuin zetten... Dus niemand die 't wist... alleen ik vergat er steeds in te plassen hahahaha... @ Onewish: dat klopt, ze hebben de naam aangepast... Ik zal de link even geven... Forum is verder gewoon 'tzelfde, maar de naam hebben ze toch veranderd... Nieuwe link Vandaag was mijn temp 36,8... Is 0,7 hoger als toen ik ongi was. Nu kan 't zijn dat ik op een later tijdstip heb getempt... nu toch maar weer even de wekker ervoor zetten en dan daarna maar weer verder slapen hahaha..
Oke mvj thanks voor de link, wat raar zomaar de naam veranderen? ik d8 al , waarom doet ie het nou niet hihi ja idd wel zelfde tijden tempen anders heb je zulke erge verschillen erin zitten xx
@ One: hier zijn nieuwsbrieven over geweest, dat ze dit weekend over gingen verhuizen naar een nieuwe domeinnaam... . Dat zou eigenlijk pas vandaag zijn, maar diegene die dit zou doen had begrepen meteen, dus was 't gisteren al overgezet whahaha.
Oke, hihi ja ik krijg altijd zoveel spam berichten in mijn inbox, dat ik veel snel verwijder.. al dat reclame enzo, dus missch overheen gekeken... xxx
Uhhhhh Senna, aub niet schuldig voelen. Kan me voorstellen dat je er even emotioneel onder bent en dat je het ons gunt, maar ik ben gewoon hartstikke blij dat jij zwanger bent. Je hebt ook een hele lange strijd moeten leveren voordat je groen licht kreeg en nu het eindelijk zover is is het alleen maar hartstikke mooi dat het zo snel raak mag zijn. Het is jou ook zeker gegund meis!!! Dikke knuff voor jou!!!