Esther Had je al ff gesproken hihi Uhmm jaa dat vroeg ik me ook af,vond het ook maar niks weer aan de pil, maar krijg daarna decapeptyl, en puregon, voor de eitjes te stimuleren. dus dat zal vast wel goedkomen? Ik zij ook op dat gesprek dat ik daar nie op zat te wachten omdat de pil zolang in mijn lichaam heeft gezeten, maar zij zij dat dat echt ''onzin'' is , en dat ontpillen ''eigenlijk'' niet bestaat! Dus ga er vanuit dat t wel goedkomt hun weten wel wat ze doen x
Nee, ok ontpillen bestaat niet..............maar een eigen normale cyclus krijgen is een ander verhaal. Tis maar net hoe je het wilt benoemen natuurlijk. Maar als ze je medicijnen geven voor de eitjes en je wordt onder controle gehouden dan zal het vast wel goedkomen lijkt me zo. Ik neem aan dat ze weten wat ze doen....... Ik begin gewoon nu al te duimen hoor........je kan nooit vroeg genoeg beginnen daarmee.....xxxxxxxxxxxx
kom even zwaaien, ik zit weer op de wachtbank met een portie van den hoogenbandjes.. dus laat ze hun best maar weer doen , verwacht mijn nod zo ongeveer 5 juli
Ik zwaai even terug...... Lijkt erop dat ik eisprong al heb op dag 13 ipv 15......is de maand ook korter hoop ik dan....
Hey meiden even een vraagje met uitleg uitraard! Ik heb vorige week maandag een hsg (door spoelen eileiders) gehad en een laproscopie (kijkoperatie) op dag 8 van me cyclus. Ik heb over het algemeen altijd me eisprong tussen dag 11 en dag 14! Nu heb ik vanaf zaterdag(kon niet eerder was bij me ouders om te herstellen en was ze vergeten) ovu testen gedaan waarbij hij zaterdag vrij donker was maar niet positief (gebruik digitale van clearblue) Daarna nog geen enkele positieve of bijna positieve ovu test gehad alleen maar negatieve met een vele malen lichtere streep als zaterdag! Nu heb ik dus ook vanaf zondag pas kunnen tempen want ook me termomether was ik vergeten. Maar aangezien ik toch graag wil weten of ik me ei gehad heb wil ik jullie vragen even mee te kijken. Mijn temp is voor me ei altijd 36.7 tot max 36.9 maar zit nu alle ochtende boven de 37.0? Wat denken jullie wanneer ik me ei gehad heb? Kaartje staat in mijn handtekening! Ik zou graag jullie reacties horen!?
Ik denk zelf idd dat mij testen donderdag en vrijdag posi geweest zullen zijn! Dat is wat ik zelf denk!! we hebben vrijdag en zondag geklust! Hoop dat het goed geweest is!
Wat ik wel vreemd vind als je mijn temp kaartje door scrolt staat me tempkaartje van vorige maand er ook bij ik heb altijd 2 dagen posi test en dan is de laatste posi teste rekent hij vaak ook als de dag van eisprong met mijn temp! kijk maar eens zo zijn al mijn kaartjes van afgelopen 11 maanden!
Ik heb zaterdag wel getempt maar metd ie van me moeder en die gaf 36.5 aan! Weet niet wat dat betekend? Maar denk dat die anders is als die van mij want op mijne heb ik nog nooit 36.5 gehad! Ff heeft nu wel een kruis aan op zaterdag! Nou we hebben vrijdag geklust hoop dat we dan nog kans maken!
mijn temp doet weer raar. aan de hand van ovutesten mag ik er vanuit gaan dat ei geweest is.. temp was toch weer laag vanmorgen.