heb geen idee hoe dat moet, misschien iemand?? de kaartje van de laatste 2 rondes kunnen jullie zien denk ik?
Ricmar, kan ik je helaas ook niet bij helpen, heb ik me ook al vaker afgevraagd hoe je dat moet instellen. Maar toch een beetje goed dat je temp weer omhoog is.......ook al zie je het zelf niet zitten, ik duim stug door voor je!!!!
Misschien alleen voor vips? Als je dan "chartoverlay" aanvinkt?? Vaak hebben diegene ook zon grafiekje toch? En daaronder de kaartjes....
Ricmar, zal even kijken. Want bij mij kun je alle kaarten zien. Zie onderstaande link: Lyanna Ovulation charts on FertilityFriend.com
Ga naar Sharing Klik bij Charting Home Page op Setup Helemaal onderaan kun je bij Published Charts aanvinken welke kaarten je wilt laten zien.
En bij Mijn Chart heb ik onder de kalender Cycle List staan, als je daarop klikt kun je ook aanvinken welke kaarten je aan wilt hebben. Hoop dat het zo lukt.
maar mijn laatste 2 rondes zijn dus zo vaak en hiervoor altijd mooie duidelijke eisprong wordt gek van de druk onder in mijn buik dus ongi komt er aan...
Ik vind je kaartjes ook erg onduidelijk en ik kan het me best voorstellen dat je twijfels hebt over je eisprong en zo. Ik mocht een jaar geleden van mijn man 1x een vip abbo van een jaar nemen, was toen een superaanbieding. En ik heb volgens mij in die tijd 2x een gratis maand kunnen bij pakken zeg maar. Maar ik heb er best veel aan gehad in tijd van IUI en mijn gyn vond het ook erg overzichtelijk toen ik voor de IUI bij hem kwam. Hij wist niet dat de site bestond en heeft toen zelfs opgeschreven, dus denk dat die het nog wel eens aan anderen zou adviseren.
ja terwijl mijn ovutesten gewoon positief werden na een paar dagen testen. dus je zou verwachten dat er wel een ei zit maar ja springt hij?? kan dat?? of zou je bij geen eisprong ook een lange lf en zelfs geen ongi hebben (zoals je bij pco kan hebben)
Het is inderdaad een raar kaartje Ricmar. Misschien iets met je progesteron dat je temp niet lekker hoog blijft? Wel klote zeg..
Hij gáát na ei niet omhoog mijnronde om inzicht te krijgen was zo netjes en voor het eggie is het prut
Wat is je temp vandaag Ricmar. En de andere meiden, hoe gaat het met jullie?? Hier rustig aan het wachten op ongi. Moet echt heel realistisch gezien een wonder zijn gebeurd in mijn buik wil ik zwanger zijn dus ik wacht netjes op volgende ronde.....
Klein Atlas gebergte bij jou dus deze maand.......blijf het raar vinden. Nou gezien mij ei opeens veel te vroeg was en dat in combinatie met een heeeeeeeeeeeeeeele drukke agenda van vriendlief hebben we maar 1 keer goed geklust........en dat met mijn ongelooflijk "geweldige" vruchtbaarheid kan ik nu niet echt zeggen dat ik ervan uit ga dat dat hem geworden is........ En ben echt door de jaren te heen te nuchter geworden om nu eens op mijn temp van vanmorgen te reageren alsof het een positief iets is......
haha ja dat zou ik normaal gesproken tegen een ander ook zeggen, maar ja, dit ben ik zelf.......hoop evengoed natuurlijk dat je gelijk hebt haha Deze week kan ik weer bloed laten prikken voor schildklier en prolactine gehalte dus we zullen eens zien wat daar uit komt. En vanaf daar gaan we verder kijken. Ben echt blij met deze huisarts. Ze heeft mijn geschiedenis van me aangehoord en zei toen gelijk erbij, "tja en we moeten ook niet vergeten dat je 34 bent dus we beginnen gelijk met bloed testen om geen verdere tijd te verspillen". Vond ik een geweldige reactie en ben echt blij met haar.