Dank jullie wel schatjes, Ricmar jij ook een hele dikke knuffel meis........was ik toen straks even vergeten te zeggen. We gaan samen op naar een nieuwe ronde.....
Bekijk bijlage 258268 Mag ik u voorstellen onze jongste prinses Wicked Witch Een Polydactyl Maine Coon geboren op 23 juni 2012. Vanaf ongeveer 23 september word dit ons jongste gezinslid
Ostara, dank je wel meid en de rest van de meiden natuurlijk ook. Senna...................heb je een dweil? Ik ben namelijk net gesmolten toen ik de foto zag.......LIEF!!!!!! Nog eventjes wachten dus tot ze bij mamma weg mag en dan lekker genieten met deze lieverd!
* geeft Esther een dweil* ja ze komt in de laatste week van September pas met 13 weken. En die week erna ben ik jarig dus ik zeg leuk verjaardagscadeau
Senna wat een dotje all als ik nu naar mijn temp kijk voor ei en een op de uitschieters na even naar de temp kijk op vorige kaartje na mijn ei dan vraag ik me echt af of ik wel een ei heb gehad. kan dat?? en wordt je dan wel ongi??
ja dat kan ricmar. Want je verzamelt wel baarmoederslijmvlies die door je lichaam word afgestoten dus dan word je ongi.
maar snap er echt niks van in april nog en mooi duidelijk kaartje met duidelijk verhoging en nu al 2 rondes prut..
Senna wat een dotje! Hier ook hoge temps terwijl ik aan de pil zit voor icsi toch wil ik wel een testje doen voor men eigen rust ( weet bijna cker niet zwanger te zijn maar toch, heb wel vreemde rare klachtjes ) maar wanneer moet ik dat doen? in de 4e week van de pil? want ik moet de pil gwn doorslikken tot we beginnen met de hormonen spuiten. x
oke dus als ik bij 4 weken pil zit dan toch? nu heeft t nog geen zin denk ik? weten jullie hoe t zit , als je aan de pil bent, met je temp enz? kan je bv de 1e ronde pil nog een eisprong hebben ? want die klachtjes waren aanwezig en eggwhite .. en nu bij hoge temp ook oud bloed verloren. dikkere boobies zeker een cup gegroeid..? was er juist niet mee bezig lekker rust, maar dan krijg je deze fratsen! men lichaam zal wel gwn van slag zijn... maar toch zit t me niet zo lekker vandaar dat ik wil testen. al zou t een wonder zijn als t nu wel zo is, dwars door de pil, jaa dat kan echt niet hier
mag ik even binnenspringen? even een vraagje: kan ik een vroegere eisprong hebben gehad? heb vanaf dag 7 wat kramp -ei-achtig gevoel ? willen jullie eens kijken naar mijn kaartje?