Ongi doorgebroken! Mooie ronde gehad van 33 dagen Ik had voor mijn eerste zwangerschap cyclussen van 70+ dus ben hier super blij mee!
Ostara, balen van de ongi meid, maar inderdaad hoe je zelf al zegt een hele mooie cyclus hoor. Als er dan ergens iets positiefs aan dat rood moet zitten, dan is dat het wel. Ik duim nu al voor je voor deze ronde hoor!! Hoe is het verder hier met iedereen?? Senna, wanneer heb je weer een meting? Hier krijg ik hopelijk morgen de bloed uitslag. Niet dat ik verwacht dat ze wat vinden aangezien ik dat geweldige label "onverklaard verminderd vruchtbaar" heb gekregen, maar er wordt in ieder geval wat gedaan. En als mijn vorige ziekenhuis zijn werk heeft gedaan is mijn dossier inmiddels bij mijn huidige ha aangekomen dus kan ze daar naar kijken. Ik ga even werken, kom vanmiddag nog spieken. xxxxx
Senna, spannend meid!!! Ik ga voor je duimen dat er een mooi follikel te zien is. Knuff voor iedereen!
Esther hoe lang heb je over de eerste gedaan? Senna ik wens je heel veel succes vanmiddag. Ik weet hoe zenuwachtig je bent Hopelijk is er een ei te zien van een 15/16 mm!! Heb jij ook PCOS?
Onewish ALS je een eisprong hebt gehad zit je al 13 DPO... Kan je niet beter een testje doen? De pil doorslikken tijdens een zwangerschap is ook niet gezond, lijkt me?
Ostara Jammer dat je ongi bent geworden! dikkeknuffel! Ja ik weet het, heb testjes besteld, hoopte dat ze er vanmorgen waren, maar zijn er nog niet. Zit vandaag 14 dpo anders, aan men temp te zien. Vanmorgen vergeten te tempen, morgenvroeg maar weer en dan hopen dat de testjes er zijn? Senna heel veel succes meid! ik duim ook voor mooie follies!
Senna, ik duim hoor meid!!! Ostara, voor mijn zoontje zijn we gericht 17 maanden bezig geweest. De maanden daarvoor gewoon op goed geluk om het zo maar te zeggen. Maar ik tel dus gewoon 17 maanden. Ik hoop dat ik ooit nog een keertje zo'n wonder mag meemaken, maar dat geldt natuurlijk voor alle meiden hier..... Maar daarom ben ik ook zo blij dat de ha me serieus neemt en me niet aan het lijntje houdt. We zitten inmiddels alweer in ronde 13 dus tja.....
hoi meiden het eitje is nou 16mm nou morgen ochtend nog gonal f prikken en dan vrijdagochtend om 7 uur 's morgens pregnyl. En hier nog een foto van mijn jongste prinsesje Hier nu 2 weken4 dagen oud Bekijk bijlage 259402
Senna, jeeeej je gaat goed meid!!! En wat dacht je? Kom laat Esther eens smelten 's morgens vroeg???? Echt te lief hoor!!!
jazeker esther dacht even weer een smeltmoment. Dinsdag ga ik er weer naar toe mijn knuffel gehalte is ook erg stijgende ahaha
Lief he die kleine beestjes altijd! Hihi daarom ga k ook nooit kijken bij nestjes... want dan neem ik weer een beestje mee kan dat nooit weerstaan vandaar ook hier 3 katten en 2 honden ! temp nog steeds hoog hier xx
Nou we hebben de uitslag van het bloed binnen: Schildklier (speciaal voor Ricmar) TSH 0,86 (tussen 0,4 en 4 = goed) en T4 vrij was 14,0 (tussen 8 en 26 = goed). Prolactine was 0,22. Alles dus eigenlijk normaal maar ze wilde me gelijk nog een keertje zien. Dus afspraak gemaakt voor donderdag en dan krijg ik gelijk een verwijskaart voor de gyn. Heerlijk een meedenkende huisarts. Hoef er niet eens om te vragen........
Goedemorgen dames. Vanmorgen mijn temp 36.3 en heb om half 8 de pregnyl gespoten. Dus morgenavond kijken of ik manlief nog zo gek kan krijgen ahaha
Fijn Esther er komt schot in de zaak dus! Wel fijn dat alles normaal was. Senna veel klusplezier One, heb je nou nog niet getest??
Ostara jawel vanmorgen zwanger en kids dipstick, maar is negatief , als ik goed tuur zie ik wel wat maar dat betekend hier niks.. dus niet zwanger, was te verwachten he met de pil op naar icsi...