Ok meid hopelijk is het je eerste poging raak! T heeft nu wel lang genoeg voor je geduurd he!! Wanneer ga je starten met spuiten? Was je nog teleurgesteld? Het is toch raar dat je temp hoog is hoor, vind ik!
Hai meissies, Ricmar, fijn dat je even meekijkt, dank je wel! Hoe staat het bij jou ervoor? One, jij gaat gewoon gelijk bij eerste poging zwanger raken liefie!!!! Senna, das een mooie temp voor een eisprong dus hop boven op je vent klimmen. Ostara, dank je meis, maar toch voelt het dubbel. Als ze iets hadden gevonden was er misschien iets aan te doen snap je me? Nu krijgen we dat hele gedoe weer dat ze het niet snappen. Moet ik me toch even klaar voor maken hoor. Maar ja voor dat ik daar eens aan de beurt kan zijn heb ik eerst vakantie gehad en ben weer opgeladen. En in de tussentijd blijven we zo proberen, het is me al 1 keer gelukt dus ik hou gewoon vol. Hier begint ovu test alweer goed donker te worden, nog niet positief maar we gaan weer gericht aan de klus dit weekend hahahahaha
Ostara, nee niet echt teleurgesteld, had t al verwacht met de pil... maarja ! uhmm de 17e moet ik erheen voor prikles, en dan ook direct beginnen met prikken denk ik, want in week33 staat de icsi behandeling gepland stond in de brief? jaa het heeft nu lang genoeg geduurd pff we zijn al sinds mei 2010 bezig voor ons 1e kindje... En tja die temp? i dont know hoe dat kan zal wel zo horen dan ?? Esther ahh thanks wijfie! ik hoop het!! jullie weer volop aan de klus lees ik, ik gaa duimennnnnn!!!!
Dank je schat, ik duim nu ook al voor jou hoor, al is het maar voor de prikles hihihi je weet nooit waar het goed voor is.....
hier weer blaasontsteking, gisteravond via hap ab gekregen, plaste puur bloed met stolsels en temp liep op. morgen toch KID en even zien of we zondag nog een keer doen..
Ricmar, lieve meis heel veel beterschap hoor!!! Hoop dat het ongelooflijk snel over is en ik duim heel hard voor je!!!
Ja blaas is nog wel gevoelig, maar geen bloed meer en scherpe kantjes zijn er af. KID is goed gegaan, bij V hebben we het ook zelf gedaan en was het de 2 de ronde raak.. na vele mislukte KID en IUI pogingen in de ziekenhuizen.
Dan zou ik het inderdaad ook zelf doen!!!! Ik duim me compleet simpel. Hier ziet het eruit alsof we weer niet op tijd waren met genoeg klussen. Lijkt erop dat ei ALWEER een dag vroeger is gekomen, nu al op dag 12. Dalijk moet ik al in ongi week beginnen met klussen en daar heb ik toch echt geen zin in hoor......We hebben wel geklust direct voor ei en direct na ei dus er is evengoed een kans deze maand.......we wachten weer af. Straks nog even een ovu test doen voor de zekerheid en dit donderdag met HA bespreken want dit vind ik echt niet leuk of handig...... Hoe gaat het met de rest van de dames????? Ik wil updates!!! hahahaha
hier gaat z'n gangetje even vluchtig geklust onder de douche en verder niks. kon bij wijze van op me kop staan maar kreeg manlief niet zo gek