Hihi das toch helemaal niet erg, ik temp ook niet vaak hoor deze ronde, en jij bent zwanger dus hoeft niet meer te tempen meis!!
haha oke, ik vind het wel lekker, ff een keer niet zoveel tempen. alleen nu richting ovulatie temp ik wel elke dag. Daarna ook niet veel meer, als die gestegen is. xxx
jeeeeeeeeeeeej voor nu officieel mag ik toch nog op roze en de eerste pasfoto zit al in het dossier van ons smurfje
jeeejjjj !! heb jij ook een echofoto? nogmaals gefeliciteerd!!!! super! Hier vanmorgen bij de gyn geweest, eitje rechts 19mm vanavond 21:00 de pregnyl en woensdag om 11:00 zaadjes brengen en om 13:00 de iui nr 3 spannend weer xx
Hoi dames, Mag ik me bij jullie voegen, ik moet morgen me temp kaartje bij de gyn. in leveren hebben de 3de afspraak. Pfff spannend, vind alleen zo klote zie al die zwangere daar zitten. Het duurt allemaal zo lang. En me temp was een beetje in de war deze cyclys heb erge hoest buien gehad vorige week dus was ziek.
senna gefeliciteerd en idd heb je een foto, en hadden ze een verklaring?? immers ze hadden je iets heel anders voorgehouden...
Mout welkom en idd in de wachtkamer is het niet altijd een feest. 1 tip neem zelf wat te lezen mee, want de ouders van nu etc liggen voor het oprapen en dat is niet wat je altijd wilt lezen, ik spreek uit ervaring heb helaas heel wat uren in de wachtkamers doorgebracht
Sen: YESSSSSSSS OP ROZE. en een geweldige banner die we hie allemaal ook eens hopen te plaatsen! Geniet ervan! Mout welkom! Ja vind dat ook echt nix in die wachtkamer. Dat ze daar nix aan doen.... maargoed. succes morgen! Mijn uitgangsecho was goed. Maandag voor FM. Hopen op 2 follikels dit keer!
Mout welkom!! jaa idd ik vind het ook niks hoor dat wachten tussen de zwangeren, of je komt bekenden tegen ... bleghh jacq mooi dat je echo goed was....!!! op naar mooie eitjes xx
heb de echo niet mee gekregen helaas ook eigenlijk niet naar gevraagd. Verklaring voor de bloeding weten ze niet maar gaan we vanuit dat het van dat adertje wat gesprongen was 14 december dat mijn lichaam dit heeft opgeruimd om goed bedje te maken voor smurfje
Okee, jammer van de echo senna, maar je krijgt er toch nog meer hihi dan show je je kleine smurfje de volgende keer wel! ben wel erg benieuwd hoor.. hihi xx
ga ik zeker doen meiden. Ik krijg zoveel echo's dat het onderhand niet meer leuk is. Ga vanavond even de VK hier in de stad bellen vind toch wel fijn dat hun ook betrokken erbij worden en niet dat ze zo belletje krijgen van goh ze is bevallen en dan als een gek bij mij in huis komen dan
ja smurf was nu duidelijk te zien ook heel i nde verte was te zien dat vruchtzakje ook niet leeg was. over 3 weken weer controle HCG is: 2154