Senna!!!! Ophouden nu hoor!!! Dit kan mijn grote dierenhart toch helemaal niet aan zeg.................hahahahaha. Maar je temp heeft er inderdaad zin in. Klopt die nu wel?? Met die medicijnen enzo? Ricmar, ja gister dus vanaf nu zal temp wel omhoog gaan. Eindelijk eisprong weer op een beetje normale dag voor mij. Nu nog hopen dat lf ook weer eens normaal gaat doen.
ja klopt zag het weet ook niet nu klopt het wel moet mijn medicijn voor 10 uur 's avonds innemen dan gaat het goed. weten we dat ook weer hihih En Esther ga proberen iedere week een foto van mijn nieuwe prinsesje te showen op mijn fb staat een filmpje
Zo, kom net terug van de HA en krijg een verwijskaart voor de gyn. Echt een heel fijn gesprek gehad. We waren het er allebei helemaal over eens dat ze hoogstwaarschijnlijk niks gaan vinden omdat ik deze onderzoeken al zo vaak heb gehad. Ook waren we het er allebei helemaal over eens dat we het toch gaan doen al is het maar om mij rust in mijn hoofd te geven. En dat ik niet steeds hoef te denken : "goh, wat als......". Echt ik heb een super HA!!!! Morgen even bellen voor een afspraak. Zal wel na de vakantie worden. Maar hoop natuurlijk dat het allemaal niet meer nodig is. xxxxx
Hey meiden, @ Esther: gaat goed hoor... en met jou? Wat lief van je huisarts! @ Senna: aaaaaaaaaaw, meid, wat een schatje!!! *kwijlt er op los*... Nou meiden, hier ongesteld geworden. Ik heb de tussentijdse bloeding die ik had (2 weken na 27 mei) gewijzigd in menstruatie en nu geeft hij een cyclus aan van 15 dagen en één cyclus van 33 dagen. (de laatste dus) Nu hopen dat het daarbij blijft. Ik ga nu ook m'n cyclus weer volgen nu ik aan het afvallen ben, zodat ik alles mee kan nemen naar de gyn tegen die tijd . Ben liever goed voorbereid LOL.
Goedemorgen meiden, mamavanj, das toch heel logisch dat je liever voorbereid bent, zou ik ook doen. Hier: schiet mij maar lek hoor, temp weer omlaag.eigenwijs eitje deze maand ofzo. Vanavond maar weer doorklussen. Scheelt dat vriend gister al laatste heeft gewerkt en ik vandaag en dat we dan vakantie hebben. Is toch wat makkelijker als het nog steeds "verplicht" is om het zo maar te zeggen. En we wachten weer verder.......... Dit bevestigd wel weer gelijk dat het goed is dat ik toch maar naar gyn ga. Gedoe elke keer wordt je ook niet vrolijk van......Ben ook inderdaad echt heel blij met mijn ha, want hoe overtuigd ik van mijn ei gister was, zo hard twijfel ik nu. En omdat zij me serieus neemt kan ik vandaag al bellen voor afspraak, voelt toch echt wel goed.
Esther wat een eigenwijs kaartje. Hier sinds gisteravond het vreselijk koud, dacht echt ik wordt ziek heb vast koorts. maar zie temp...
Ricmar, ik duim met alles in me dat dit het beroemde innesteldipje is!!!!!!!! Hier toch iets raars, maar vooral pijnlijks: Ik stond vanmorgen op met gruwelijke pijn aan mijn bmm......net alsof je en te lang hebt gewacht met plassen en te harde sex hebt gehad.......nu is dit bij mij allebei niet het geval..... En het doet me toch een partij pijn. Heb aan mijn bmm gevoeld en die voelt echt gewoon pijnlijk aan, net alsof die gekneusd is zeg maar...... Temp nog steeds niet omhoog en een vreselijk pijnlijke bmm......heerlijk begin van je vakantie dan.....hoop dat het dalijk wel nog wegtrekt hoor want dit is niet grappig.
Voelt alleen je Bm pijnlijk of óók aan de zijkant eierstok? Heb zelf eens een gedraaide gehad erg pijnlijk bij twijfel hap bellen hoor. Ik kon direct door naar gyn
Goedemorgen dames. klinkt erg pijnlijk Esther Hier ook ineens hele lage temp. Maar ik verwacht van deze ronde niet zoveel. Probeer me niet druk om te maken
Nou, het straalt wel door, maar heb niet het gevoel dat het daar zit.....gewoon dat het doorstraalt dus maar dat het echt aan bm ligt.......lopen, zitten, alles doet pijn. Gaat ook mijn rug in omdat ik nu scheef loop om pijn te verzachten......Pak me zo eerst een paracetamol want het is niet zo ernstig dat ik naar hap moet, tenminste tot nu toe niet. Maar mocht het erger worden bel ik echt wel, dank je wel voor het meedenken!! Ik mag trouwens komende dinsdag al naar de gyn, lekker snel. Dan zal ik dit gelijk ook maar aankaarten als ik toch daar ben. Senna, jij gebruikt natuurlijk medicijnen enzo, maar als ik je kaartje zo zie zou ik echt denken dat je ei eerder is geweest dan ff aangeeft......
Ricmar spannend die dip! Esther hoop dat je temp snel omhoog gaat meid! En dat last van je Bm , komt mij bekend voor, ik heb t ook wel eens gehad een ronde... niet bepaald prettig nee, omdraaien in bed deed zeer, hoesten , lopen enz... hoop dat t snel wegzakt meis! Sen ik zou je ei gewoon zelf op FF aangeven, 2 dagen na de pregnyl want dan is altijd de eisprong! Wat is dat toch met die temps deze ronde hihi ! allemaal in de war Hier al 2 dagen iets bruinverlies , lijkt wel of men ongi door wilt komen? ook lage rugpijn en soms buikpijntjes.... Laat t maar snel 4 aug zijn, dan kan ik beginnen met prikken en eindelijk eens ongi worden...want steeds spotting enz is ook niet fijn! xx
Hoi meisjes, Hoe gaat het hier? Senna, temp weer omhoog!! Ricmar, wat was temp bij jou vanmorgen? Hier eindelijk omhoog. Ben benieuwd waar FF mijn ei straks gaat neerzetten want ondanks rare temp weet ik toch echt bijna zeker dat het dag 15 moet zijn.......kluts kwijt.........pppffff...... Nog steeds aan de binnenkant behoorlijk gevoelig, neigend naar pijnlijk......eens kijken wat de dag brengt.....
temp was weer omhoog vanmorgen. Eshter ik ben heel benieuwd wat ff bij jou gaat zeggen en als je zelf de instelling van dpo weg haalt?? want nu he je al voor ff beslist denk ik??
je hebt zelf je ei aan gevinkt bij ff, want zonder kruis geeft hij dpo aan.. en dat doet ff normaal na 3 dagen hogere temp
Ricmar, nee hoor, mijn ticker en mijn kaartje staan los van elkaar. Ticker laat ik nu gewoon even lopen voor het gemak en kaartje krijg je als je op "my ovulation chart" klikt.........is niet zoals jij dat hebt, is niet gekoppeld aan elkaar. Senna, dikke knuffel terug meis!!!!