Esther hoe gaat het met je? Senna mooi katje... One hoe is het met jou?? all heb een spannend kaartje en testdrang.....
Ricmar oehh das idd een spannend kaartje ! Bij V ging die ook zo snel omhoog toch? en met zon mooie dip! Jaa hier gaat alles zen gangetje... wachten tot 4 aug en dan beginnen met prikken. x
Oeh Ricmar, spannend zeg!!!!! Hier temp eindelijk omhoog, nu afwachten op morgen. Dan woensdag en donderdag lekker even naar pap en mam aan zee met de kleine dus dan temp ik twee dagen niet. Zie me al gaan om 6 uur op de camping met mijn wekkertje en temp meter hahahahaha die vervloeken me op dat tijdstip. Dus ben ik er vrijdag weer. Maar ik hou jullie in de gaten hoor!!!!!
Nou, vandaag voor het eerst naar gyn geweest. Gesprek gehad natuurlijk, uitstrijkje en echo. Zag er inderdaad uit dat ei sprong geweest was en bm slijmvlies was mooi dik. Nu op cd 3-5 terug voor bloed te prikken en echo, we zullen zien, het loopt dus weer........we zitten weer in de mmm
Hoi meisjes, Ik vertrek nu voor twee dagen naar zee naar pap en mam, zie jullie vrijdag weer. Ricmar, ik duim hoor meid!!! xxxxx
Esther heel veel plezier aan zee Hier vanmorgen tegen beter weten in eigenlijk een testje gedaan maar er kwam 2de streepje te voor schijn maar wel licht zit nu dag 12 van de pregnyl. Dikke knuff voor jullie
temp hier weer iets gedaald en ik denk maar zo. we rekenen nergens op... gister een test met predictor early (die had ik gratis gekregen, maar was spierwit) kv testen in huis gehaald maar vandaag niet getest... en ik wil wel met ochtend urine testen...
spannend Ricmar. ja heb wel foto maar volgens mij is hij er niet goed zichtbaar op. Hoelang duurt het eigenlijk voor de pregnyl eruit is?
ik zie een vaag streepje, zelf teste ik met deze minder duidelijk dan met kv...dus misschien morgen een kv doen??
Senna, spannend meid. Bij mij was de pregnyl 5000 altijd rond dag 8 a 9 uit lichaam verdwenen en ik testte altijd met de z&k dipstick die jij nu volgens mij ook hebt gebruikt. 14 dagen na pregnyl en 12 na IUI had ik net zo'n vaag streepje in januari, was ook bijna niet te zien. Dag later was ie al een stuk duidelijker, dus ik heb wel wat hoop voor jou. Dit was die test: http://www.zwangerschapspagina.nl/11828381-post1285.html Ik ga in ieder geval héél hard duimen voor je!