WHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SENNA GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal geweldig nieuws meid, na alles wat je de laatste tijd hebt mee moeten maken!! Ik gun het je vanuit heel mijn hart!!!!!!! Geniet ervan moppie!!!!!!!
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh alleen manlief weet niet zo goed hoe die er op moet reageren hahah
Senna, whaaaaaa meis toch!!! Gefeliciteerd en ik ga héél hard duimen dat het deze keer wel goed gaat!!!
ja annie maar goed dat ik die digitale heb gebracht he l die onduidelijke streepjes ik wist zeker dat je zwanger was geloof je het nu eindelijk hahahha dikke kus
Kan het me erg goed voorstellen hoor meis, ik denk ook nog regelmatig aan mijn vorige mken. Dikke knuff in ieder geval!!!
dank jullie wel meiden. ben zo blij dat ik het hier allemaal kwijt kan he zonder dat mijn zeer geliefde familie mee leest ahahhaha Nee Aal ik kan het nog steeds niet geloven vind het nog erg onwerkelijk. Zojuist van alleen folium naar multivitamine overgestapt
Hoe gaat het hier verder met de meiden???? Hier op wachtbank dus tja......als ik ongi wordt, dan op cd 3-5 bloedprikken en echo en dan gaan ze me weer de hele cyclus volgen. Het begin is er dus weer. Hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar realistisch gezien zal het wel gaan gebeuren. Maar blijf positief natuurlijk want nu ben ik geïnspireerd door Senna hahahaha