mamavanj, dank je wel meis, ik zie dat de kilo's nog steeds goed eraf gaan bij jou! GOED BEZIG!!!!! Ricmar, tja je hebt inderdaad een erg lage temp, maar zo eigenwijs als ik ben blijf ik voor je duimen hoor! Senna: VANG VANG VANG VANG!!!!!!! Nu hopen dat ik raak heb gevangen (is dat nederlands hahaha)
Senna, houden zo meid!Heerlijk om die banner bij je te zien staan! Dolfina, die van jou vang ik me ook nog eventjes op hoor! Ricmar, ik zie iets aan jouw kaartje dat ik echt niet bij je wilde zien meid, dikke knuffel voor jou!!!!!
Senna, ik blijf vangen, hoop dat het helpt. Ostara, he gedver meid, das ook niks nee. Ik duim voor een mooi eitje!!!!
ik strooi nog meer hcg meiden speciaal voor jullie. heb me opgegeven voor MVM ga zo eens bellen wanneer dat ze komen.
Hallo dames .. Ik.ben sinds vorige periode gaan tempen Ik.weet nog niet precies hoe het werkt .. Deze ronde ben ik echt begonnen met tempeb 24 -7 = 36,7 ongi 25 -7 = 36,7 ongi 26 -7 = 36,8 ongi 27 -7 = 36,8 ongi 28 -7 = 36,5 ongi 29 -7 = 36,7 sex 30 -7 = 36,6 dit is mijn rijtje tot nu toe
om duidelijk overzicht te krijgen zou ik naar de site van fertilitiefriend gaan die geef meer duidelijkheid
ja annie gaat maar veel plassen voor de dames hahaha heb ik ook ff gedaan hahaha 4 weekjes ofzo maar ja toch weer wat hormonen spuiten mee kunnen maken hopenlijk spannend he annie ben benieuwd na je eerste echo