Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lyanna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja zo spannend :)

2. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    duim met je mee meis

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    En wel een foto showen he!!!!

4. ja zal ik zeker doen Esther en kom weer hhhhhhhhhhhhhhhhhccccccccccccccccccccccccgggggggggggggg strooien :)

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Morgen is het alweer zover :D.

6. ja zeker ben echt super nieuwsgierig en ga eind van de week ook nog de digitale nog keer doen want ik ga natuurlijk voor de 3+

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hahahaha, nou idd... ben benieuwd meid :D.

8. IMG_1069.jpg

speciaal voor jullie :)

Kan niet wachten op mvm morgen :)

9. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    jaaaaaaah hij stijgt joehoeeeeeeeeeeee ben zo blij voor je :p

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Senna, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke test meid!!!!!

11. echt meiden ik wil jullie niet tot last zijn met mijn happy zenuwen gestuiter.

maar ben zo nerveus voor morgenavond dat ik me voorgenomen heb om meest van de tijd te gaan schilderen op de oudste haar kamer zodat manlief de rest kan sausen om mezelf bezig te houden.

12. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Komt wel goed Senna met zulke pracht testen :-D
    Hier eindelijk toch een ei! :-D ben super blij met mn korte rondes!

13. Goed bezig Ostara nou manlief nog lief aankijken hihi

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Senna, stuiter jij maar lekker door meid, het is je gegund!!!

Ostara, geweldig meid, nu hopen dat je eitje zich lekker laat bevruchten en gaat innestelen. Ik duim nu alvast.

Moet toch ergens helpen dat duimen, kijk maar naar Senna, heb ik me ook simpel voor geduimd hihihi en voor de rest natuurlijk ook!!!

15. ik duim me ook simpel voor de andere meiden en blijf hcg strooien en vanavond komt moeders voor moeders :)

16. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Meiden,

Allereerst mijn felicitaties voor Senna met haar zwangerschap!

Ben ik hier goed voor mijn tempkaartje? Ik heb nu de eerste maand getempt en ik snap er nog niet zo veel van. Ik heb jullie kaartjes bekeken en wat mij opvalt aan mijn kaartje is dat hij heel erg schommelt. Best wel grote verschillen ook.
    Woensdag de 25e ben ik enorm verkouden geworden, dus daar kan mijn tempverhoging door komen, maar ook door mijn eisprong. Echter had ik geen positieve ovutesten, heel licht rose waren ze.
    Hoe moet ik zo'n kaartje nu precies interpreteren?
    Dit is trouwens pas ronde 2.

Kunnen jullie e.e.a. toelichten?
    Linkje naar mijn kaartje staat in mijn handtekening in de paarse tekst.

Liefs Mart

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    #3917 Esther15, 1 aug 2012
    Laatst bewerkt: 1 aug 2012
    Mart, hoe ik het nu zo even kan zien ontdek ik nog geen eitje helaas.
    Maar waarom heb je zoveel open rondjes? Je tempt wel hoe het moet? Ga ik wel vanuit, maar aangezien je zelf zegt dat je net begonnen bent......ik kon in het begin ook alle hulp gebruiken die er was hihi........

Hoe gaat het met de rest van de meiden hier??
    Hier bijna aan het eind van wachtweken. Alleen weet ik nog steeds niet of FF het goed heeft, aangezien ik op dag 15 toch echt ovu pijn en posi ovu test heb gehad.......pppfffff, nu dat weer, we wachten weer verder en dan op cd 3 bloedprikken en echo......(even van het negatieve uitgaan, kan het niet tegenvallen hihi)

18. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Esther:
    Ik temp doordeweeks om 7 uur, alleen in het weekend red ik het niet om om 7 uur op te staan. Dus dan temp ik iets later.

Maar je zegt: je tempt wel hoe het moet.. Ik denk het wel. Maar hoe moet het dan?

Overigens is mijn cyclus al 5 jaar regelmatig zonder pil gebruik.

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoi Mart,

Nou het is de bedoeling dat je je temp opmeet voor je opstaat. Dus dat het echt het eerste is dat je doet. Zodra je in beweging komt kan je temp al verschillen.
    Dan is anaal het beste. Oraal kan ook, maar daar zit te makkelijk verschil in (bijv met mond open/dicht slapen).

Ik zelf temp om 6 uur, maar sta er in het weekend ook echt niet voor op hoor:D.
    Dan zet ik wekker op telefoon, temp en slaap verder.
    Anders krijg je echt zo'n vertekend beeld en begint FF te twijfelen........

Hoop dat je hier iets aan hebt en anders gewoon weer vragen;)

20. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik temp inderdaad gelijk bij opstaan en middels de mond. Sinds een paar dagen doe ik het een paar keer achter elkaar om zo zeker te weten dat de temp klopte. Soms verschilt de thermometer nog wel eens een paar graden.

De wekker ervoor zetten in het weekend vind ik echt te ver gaan. Kan ik dan beter de weekenden overslaan of dan toch gewoon tempen, welliswaar op een later tijdstip?

Ben benieuwd hoe mijn cyclus verder gaat verlopen en of ik volgende week ongesteld wordt. Ik denk het wel want ik ben altijd zo regelmatig (ervan uitgaande dat het niet raak is). Maar wel vreemd als ik dan mijn ei niet heb kunnen ontdekken middels tempen en testen.

Hebben jullie ook wel eens hele graden verschil zonder dat je ziek bent?

Deel Deze Pagina