mart temp je rectaal?? en wel voor dat je opstaat?? en heb je ervoor wel minimaal 3 uur geslapen?(dus niet om 5 uur plassen en om 7 uur tempen
Goedemorgen dames. Mart dank je wel. De beste temp methode is toch echt rectaal en niet via de mond. Hoe is het met de rest van de meiden. Ik temp nog steeds zo automatisch ahahah
Mart, je kan natuurlijk overslaan enzo, maar dan krijg je echt geen goed beeld dus daar heb je echt niks aan helaas.....
Mooie test een mooie bankbekleding hopelijk ligt er bij ons binnenkort ook zo'n mooie test op dezelfde bankbekleding.
@Mart, je kan ook later proberen te tempen. Als je een van de gelukkigen bent (net als ik) dan heeft het misschien wel niet zoveel invoed. Ik heb altijd mn ei kunnen vinden en temp altijd onregelmatig, zie mijn kaartje.
Senna, mooie test meid!! Nu lekker genieten van dat wondertje in je buik want JE BENT ZWANGERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!! (blijf er blij van worden)
Morgen meiden. Hoe gaat het hier? Hier aangekomen op 13 dpo en we wachten rustig verder. Hoge temp zegt bij mij helaas niks....
goedemorgen lieverds. ik strooi nog meer hcg in de groep hoop zo dat het voor jullie gauw raak mag zijn. hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhcccccccccccccccccccccggggggggggggggggggggggggg
ja ja senna alweer 5 weekjes nog 2 weekjes en je heb je eerste echo meid spannend ben je 7 weken en dan is er zeker wat te zien
Goeiemorgen meiden, iedereen ok? Senna, weer een dagje dichterbij je echo!!!! Ostara, rustig op het wachtbankje? Ricmar alweer bijna bij ei? Mamavanj, hoe hou je het vol nog? Hier zou je bijna wat gaan denken van kaartje, maar ik blijf er verbazend kalm onder. Langste lf is 16 dus ik ga er nog steeds van uit dat temp gaat zakken. Zelfbescherming zullen we maar zeggen. Voel ook al heeeeeeeeeeeeeeel zacht de bekende krampjes dus tja........ Vandaag lekker met de kleine man naar de dierentuin met opa en oma dus dat wordt helemaal genieten. Fijne dag meiden!!!
Esther had je geen pregnyl etc gebruikt deze maand?? ik zou juist denken dat je ei op dag 15 was ook ff is niet zeker van je ei op dag 18, ben het even kwijt...
Nee gebruik (nog) geen medicijnen, maar ik twijfel ook hoor om eerlijk te zijn......We wachten gewoon nog even af aangezien ik ook al krampjes voel......
goedemorgen dames dacht strooi ff wat in het rond voor jullie Heb verder eigenlijk weinig nieuws te vertellen