Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lyanna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja echt spannend :) knijp hem echt dadelijk weer lege vruchtzak.

2. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    nee joh zit gewoon een of twee mooie kindjes in :p hhahah

3. zo als het er 2 zijn zeik jij je in je broek ahahah

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: tja, dat vraag ik mezelf ook nog wel eens af... Ik ben gisteren naar de huisarts geweest...Veel plezier in de dierentuin meid!

@ Senna: ik ga heel veel positieviteit naar jou toe sturen goed? Er zit gewoon een kindje in en niet een lege vruchtzak...

Nou hier gisteren dus naar de huisarts geweest. Voor mijn oren (die zitten dicht en er blijkt vocht achter de trommelvliezen te zitten en vooral links. Links is ook wat rood, dus zit tegen een ontsteking aan). Voor mijn oren heb ik een speciale neusspray gekregen met een ontstekingsremmer erin en als het meezit zou ik volgende week weer beter moeten kunnen horen.

Qua mijn menstruatie nam hij me heel serieus. Alles uitgelegd en hij heeft me weer voor 10 dagen Provera gegeven. Dat zou het moeten stoppen. Dan krijg ik daarna wel weer een bloeding zei hij, maar dan zou het daarna weer op de rit moeten zijn... zo niet, dan sta ik zo weer bij de huisarts... ik ben er echt zooo klaar mee, om zo vaak ongesteld te zijn en zo lang...

5. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    dan zeik ik egt in me broek ja als je er 2 draagt annie haha dan moet jij je kamer afstaan en naar senna haar kamer vertrekken en senna bij lotte :p

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hallo dames,

hier temp 0,1 gezakt dus heb nu alweer een pleuris humeur........

7. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen Esther.

Ik kan nog steeds niks van mijn kaartje maken. Mijn temp blijft schommelen :(

Volgende maand dan toch maar op andere manier meten. Voorlopig nog op het wachtbankje.

8. Dikke knuff esther

9. Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Esther zag je kaartje dikke knuffel.

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je schat.
    Heb temp wel even voor de volledigheid op sleep deprived gezet want heb me toch een slechte nacht gehad, niet normaal meer!!!

Wakker liggen, draaien en als ik dan eindelijk slaap na 10 minuten wakker schrikken van een nachtmerrie.........moe nu.......

Verwacht echt wel mijn menstruatie daar gaat het zich niet om, maar vind wel dat mijn bmm raar doet in vergelijking met normaal........ach ja weer iets om aan de gyn door te geven.
    Nu wachten op het rood en dan kan ik ze bellen om een afspraak te maken.............en we wachten en wachten en wachten maar weer verder.................................................

Jij komt wel alweer lekker dichtbij ei periode zie ik, gaat snel......ik duim nu al voor je!!!!!

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja ei komt weer inzicht.. al zie ik dat nog niet op de ovutesten.

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Vorige maand op dag 11 dus misschien vanaf morgen iets te zien op testen.......wordt verdorie eens tijd voor ons zeg!!!!!!!

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja als ik vanmiddag thuis kom wil ik nog testen.
    omdat het bij mij soms snel gaat en we willen nu echt voor de positest insemineren, vorige keer op dag 11 positest en savonds inseminatie gedaan , maar volgens ff te laat

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dan duim ik nog harder voor je dat je er op tijd bij bent.

Hier officieel op rood, was te verwachten.
    Nu afspraak staan voor as donderdag voor echo en bloed prikken en dan maar weer een maand alles volgen bij me.......mmm daar kom ik weer.....

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo dames
    ik denk dat ik me hierbij maar aansluit
    ik heb nog niet super veel ervaringen met tempen en denk misschien hier wel ervaring te kunnen opdoen ..
    mijn temp kaartje staat in mijn handtekening ..

ik denk nu zelf dat ik vandaag mijn ei heb

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    dan wees welkom!!!

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ricmar, nog geen eitje, zo te zien?

Lovepeet, wat heeft jouw temp vandaag gedaan?
    Als je nog vragen hebt over het tempen, gewoon even stellen!!

ppfffff, eerste werkdag na vakantie en heerlijk ongesteld.......KRAMP!!! En aangezien ik werk in de thuiszorg zal ik toch echt mijn vriendelijkste gezicht op moeten zetten. Ach ja paracetamol erin en gaan.......

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Esther nee testen zijn bijna wit kleuren nog niet gister eind van de middag nog 1 gedaan en lijkt net of ei nog erg ver weg is.. terwijl het niet zo voelt. heb mega steken...

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo dames

mijn temp is drastisch naar beneden gekelderd
    ik weet niet wat dit nou betekend

Deel Deze Pagina