goedemorgen dames! hoe is het hier ?.. eb gisteren een druk dagje gehad lekker met mijn moeder naar de stad geweest.. en vanochtend was mijn temp weer een 0.1 hoger
ik denk u wel dat mijn ei is geweest.. ik heb ook helemaal geen vruchtbaar slijm .. en dergelijke nu heb ik alleen maandag avond laat (00:00) voor het laatst sex gehad.. dus ik weet niet of het wat word deze maand
wat heeft iedereen mooie "gelijke" lijnen. mijne stijgt en daalt met de dag bijna. begin bijna te denken dat de thermometer kapot is, of ik iets verkeerds doe
Ricmar!!!!! Lekker ei dip meid!!!! Is alles goed gegaan gister? Mijn duimen draaien weer overuren!! Lovepeet, begint erop te lijken meid! Suusje, helaas hoeft zo'n dip niks te zeggen. Het KAN natuurlijk een innesteldip zijn, maar het kan ook toeval zijn. Ik heb hem al vaker gehad toen ik niet zwanger was en had hem juist niet toen ik wel zwanger was. Kan nog alle kanten op meid, ik duim voor je! Smnee, je kaartje wiebelt inderdaad er op en neer? Hoe doe jij tempen? En wel elke dag voor je opstaat op hetzelfde tijdstip? Senna, ik vang weer! Hier vandaag voor eerste echo van cyclus geweest en bloed prikken. Donderdag op cd 11 weer terug. Eens kijken of er dan al wat groeit........op dit moment en ongesteld en strontverkouden dus lekker op de bank vandaag. Je kan het maar net zo goed allemaal tegelijk hebben, ben je er ook gelijk weer vanaf hahahahaha
Gisteravond alles góed gegaan en ovutest vanmorgen positief. Ik combi met dip en eipijn zeg ik goed getimed
3e7ec9 Ovulation charts on FertilityFriend.com Heb ik ook... Ben pas net van mijn ongi af maar als ik andere kaartjes bekijk zijn die veel stabieler..
Goed bezig ricmar wanneer komt je donor weer? of was dit 1malig? Nou meid voor jou speciaal hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc ggggggggggggggggggggggggggggggggg Want Esther had alles al ingepikt hihhi
hahahaha, nee hoor, ik laat altijd wat voor Ricmar over hoor!!!! Zij is nu als eerste aan de beurt van ons, strooi darna nog maar eens opnieuw hihihi Ricmar, echt goeie timing meid!!!!! Lekker, een goede kans benut!! Within, vind je kaartje nu niet echt onstabiel voor zo net in de cyclus om eerlijk te zijn, heb ze "erger" voorbij zien komen
Ik temp elke morgen half zeven. Een enkele keer kwart voor zeven. Snap er niks van. Volgende maand een andere thermometer proberen denk ik
Gewoon doen als je er zin in hebt . Hier lijkt het er nu écht op dat mijn menstruatie gestopt is na 21 dagen... Oooow wat een heerlijkheid! .
donor komt indien nodig vrijdagavond weer, maar alleen als het nodig is, maar zal temp wel zien morgen..
Bij mij doet mij kaartje raar als ik mijn temp van 31/07 discard (ben toen wakker geworden omdat ik het supersupersuper warm had) dan haalt FF mijn kruis van de eisprong weg. Heb ik mijn eisprong dan gehad of niet? Als ik kijk naar mijn bmm en bms dan denk ik van wel maar FF laat me twijfelen wat denken jullie?
heb je wel al een positieve ovutest gehad? en ik denk dat het komt omdat je een paar niks hebt ingevuld..en dan vlak voor je vermoedelijke ei
Een positieve ovutest niet. het was elke keer net iets lichter dan de controlestreep maar ik heb op de 14 rondes (in totaal) dat ik ovutesten gebruik ook nog maar 1 keer een knal ovutest gehad. Dus of ik nu zo veel vertrouwen heb in ovutesten?
als je geen positieve testen krijgt,,, test je wel rond je ei 2 keer daags?? ik moet ook 2 keer per dag testen , ivm kort piek. en als je niet kan bouwen op je testen moet je echt elke dag proberen op vaste tijden te tempen, wil je zekerheid hebben.