Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lyanna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Ja, hij is heel ziek. Longkanker met uitzaaiingen. We hebben het vorige week vrijdag te horen gekregen. :(

2. knuff

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ach jeetje meis dikke knuffel en we zijn er voor je als je even een uitlaat klep zoekt..

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    oooohhhh Ostara, sterkte lieve meid. Heel begrijpelijk dat je daar met je gedachte zit. Heeeeeeeeeeeele dikke knuffel en inderdaad zoals Ricmar al zegt, je kunt hier terecht mocht het nodig zijn!!!!!

5. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    bedankt lieve meiden, doet me goed!!

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Ostara .... Sterkte meis... Dat is niet niets ...

@hier
    Mijn temp.nu opeens weer 36,7 schiet mij maar lek ...
    Ik denk ook zeker niet dat ik zwanger ben aangezien ik.me.ei niet eens
    Heb gevonden
    Zelf zeg ik dat hij eerder is geweest majaaaaa afwachten

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lovepeet, aan de hand van je kaartje kan ik inderdaad ook geen ei ontdekken. Wat vervelend voor je meid!!

Hoe gaat het met de rest van de dames??

Hier is mijn hele hormoon huishouden door de war. Ga ik ook echt bij gyn aankaarten hoor want dit is niet grappig.
    Als ik niet zo ongesteld was geweest en zo'n lage temp had zou ik nu zweren dat ik zwanger was......stom lijf. Dat ik dit voel voor nod kan ik mee leven, maar nu voel ik het dus ook al voor dat er überhaupt een ei is geweest.

Geloof me, ben echt niet in de veronderstelling dat ik een van die uitzonderingen ben die ongesteld en zwanger tegelijk is, maar ik kan me hier een partij van balen. Ik heb echt letterlijk alles van misselijk, duizelig, last van ogen, trekkend/stekend gevoel onderbuik, grotere pijnlijke borsten, jeukende tepels tot kramp in bovenbenen.........dacht dat dat na menstruatie wel weg zou trekken maar nee hoor, natuurlijk niet!! Ga donderdag terug naar gyn en dan vraag ik dit gelijk even.

Ik wil dit met alle liefde voelen, maar echt niet zonder baby in buik hoor. gggrrrrrrrr stront lichaam dat ik ook heb!!!!!

Zo, ben ik dat tenminste weer even kwijt.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ff heeft ei nog niet gevonden, maar zit echt wel na ei

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    FF raakt misschien in de war van je temp op dag 11........maar ziet er inderdaad wel uit dat je na je ei zit.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja gezien mijn ovutesten en klachten moet het wel... en idd die tempm is wat hoog dat was de onrustige nacht ivm de blaasontsteking, misschien open rondje maken

11. Goedemorgen dames.

Esther heb je al testje gedaan?

Lovepeet je zit nou na je ei denk ik.

12. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    he senna bedankt voor je antwoord

humm ik weet het niet hoor
    ik vind het maar apart
    ik ben nu bang dat ik helemaal geen ei heb ofzo ..
    vreemd hoor
    mijn ei klachten heb ik ook al bijna een week geleden gehad.. ik vind het allemaal maar vreemd ,
    ik denk niet dat ik doorga met tempen het maakt me alleen maar verarrender

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Senna, nee ga ook echt niet testen. Ben 4 dagen ongesteld geweest (geen stolsels, wel rood bloed) en heb lage temp al dagen. En zoals ik al zei, ik ga er echt niet van uit dat ik een van de uitzonderingen ben.
    Ik heb voor donderdag om 9 uur een afspraak staan bij gyn, dan ga ik dat daar vragen.
    Echt, ik zou er geld op inzetten hoe ik me al dagen voel, maar ja voor het zelfde geld is er iets fout in mijn lijf...........waar ik met mijn geluk dus wel vanuit ga.........ben nog geen verhalen tegen gekomen van zwanger met bloed en lage temp dus tja........

Weet alleen dat ik echt voel wat ik voel, is ook gewoon niet te negeren hoe hard ik ook mijn best doe om afleiding te vinden. Ben zo duizelig als de pest, last van darmen etc etc.......echt, ben zoooooooooooooooooooooooooooooooo kwaad op mijn lijf momenteel........heb ook gewoon ongi krampen dus slaat echt compleet helemaal nergens op......

14. balen zeg esther.

dikke knuff voor jullie allemaal

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je wel

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    humm jeetje meid
    ik ka n me voorstellen dat je kwaad ben op je lichaam
    ik ken dat wel een beetje .
    je voeld zoveel ..
    en dat is niet weg te wuiven ..
    je weet het zeker ..
    maja je lichaam kan je helaas zo goed voor de gek houden

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dat mijn lichaam me voor de gek houdt, daar kan ik echt wel mee leven na al die jaren...............maar toch niet NA ongesteldheid.........slaat toch nergens op.........Heb in die jaren echt alles al gevoeld etc voor nod, maar echt nog NOOIT erna. Normaal komt ongi en verdwijnen alle kwaaltjes als sneeuw voor de zon, maar nu worden ze met de dag erger.....pppffff is het al donderdag?????

Nou, ik ga gewoon voor de gouden medaille "vreemste lichaam ooit", zal toch echt een titel kandidaat zijn hoor haha

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Ostara: ow jeetje meid... heel veel sterkte.

@ Esther: balen meid... Ik hoop dat de gyn je kan helpen.

19. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Oh Esther dat is wel klote zeg, dat je lichaam je zo voor de gek houdt..

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Zo kun je het ook uitdrukken haha, heb er zelf een iets grovere uitdrukking voor.
    Maar goed, we wachten netjes donderdag ochtend af, eens kijken wat voor een wijsheid de gyn hierover heeft.......

Deel Deze Pagina