ooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh JALOERS!!!!! kwil ook een massage.......................... Maar loopt jij niet bij een gyn ofzo dan mamavanj? Hoe goed en lief etc een huisarts ook is, hij heeft hier niet voor verder gestudeerd natuurlijk, dan was hij wel een gyn geweest. Tenminste zo denk ik altijd maar. Misschien dat een gyn er een hele logische verklaring voor heeft. Ik weet het niet natuurlijk, maar een huisarts kan natuurlijk ook geen echo oid maken normaal gesproken. Misschien heb je wel ergens van binnen een soort van wondje ofzo (aangezien het na sex weer begon) Kun je medicijnen slikken tot je een ons weegt, maar dan zal het niet helpen.....ben gewoon aan het meedenken he meid, ben tenslotte ook geen gyn. Buiten dat kan dit toch echt niet gezond zijn lijkt me zo........
@ Esther: ik loop bij de Fempoli in Zwolle en heb bij een fertiliteitsarts gelopen en daar zijn ze gewoon heel makkelijk: "Je bent te zwaar, dus we helpen je niet"... En dat terwijl ik dezelfde problemen al had toen we zwanger probeerden te worden van J.oshua... En toen wel geholpen... Ik weet namelijk dat na 1 ronde Clomid mijn cyclus wel opgang kwam en deze redelijk regelmatig was (tussen 27 en 31 dagen). Helaas mocht dat toen nog niet baten en heb ik een HSG onderzoek gehad en een maand later was ik zwanger (zat dus verstopt). Ik vind het gewoon raar dat ik nu weer bloed na eergisteren klaargekomen (sorry voor de details) te zijn...
oh ja dat klopt, heb je ook verteld allemaal.......geheugen als een zeef hier de laatste tijd, sorry! Nou dat ze je zo slecht behandelen dat tot daar aan toe, vind ik ook niet kunnen natuurlijk, maar dat neemt toch niet weg dat dat bloeden eens een keer moet stoppen??!!! Daar moeten ze toch wat aan kunnen doen?! Heb nog nooit gehoord dat je van overgewicht maar blijft bloeden. Vind het schandalig dat ze je daar niet voor helpen. Kan dat ook niks te maken hebben dat je nu eventueel weer verstopt zit? Nogmaals, ik denk ook alleen maar mee. Vind het zo vervelend voor je meid.
Ik heb echt waar geen idee meid. Maar ga morgen gewoon de huisarts maar eens bellen, even vragen wat hij ervan vind.
Das het beste dat je kunt doen ja. Hou ons op de hoogte he........ Ik zit echt te wachten tot het donderdag is dat ze mij eens afhelpen van al die rare symptomen. Word er gek van.........wat zou ik dit graag elke dag willen voelen......als er een baby in mijn buik zou groeien.........maar dit slaat nergens op........ Kga mijn nest eens opzoeken, niet dat ik kan slapen, maar je moet toch wat rond deze tijd hahahaha. Truste meiden
Zoooooooooooo, weer een gebroken nacht verder, nieuwe dag, nieuwe kansen.......... Hoe gaat het hier vandaag met iedereen? Senna, wanneer mocht jij ook alweer voor de echo? Ben echt alles kwijt op het moment dus sorry als je toevallig al geweest bent hihihi Ricmar, temp mooi omhoog zie ik. Lovepeet, wat heeft jouw temp gedaan? Ostara, hoe gaat het met jou meid? mamavanj, hou me op de hoogte he, moet weer even werken tot 3 ongeveer, maar kom daarna spieken hoor.
MVJ ik zou naar een gyn gaan, heb zelf gehad dat ik na de prikpil (ook toen hij al was uitgwerkt) steeds bleef bloeden, mijn baarmoederslijm vlies bleek zo dun te zijn wat als een soort van schaafplek aan de binnenkant werkte. heb toen medicatie gekregen en een curretage en toen was het goed Ostara, je zou eens kunnen testen als je weet dat je wel een kans maakt, temp is mooi hoog.. Snap dat je nu iets anders aan je hoofd hebt.. Senna slechte nacht??? Hier eindelijk een kruis en toch op dag 13 eisprong zoals ik al dacht
Bekijk bijlage 267773 goedemorgen .. nou ff heeft een kruis geplaats ! dat zou betekenen dat ik de12ste ei heb gehad .. dat ik een cyclus zou hebben van 34 dagen en dan de 26ste mijn nod heb ergens ben ik blij .. op die dag ook wel sex gehad !
o dat maakt me niet uit .. haha ik vind ht zelf makkelijker voor de mensen die willen kijken dan hoeven ze niet te klikken haha maar wat vind je ervan
ag dat maakt me niet zoveel uit .. allebij de dagen wel geklust zowel vrijdag als zondag dus praktisch gezien maak ik wel een goeie kans en weet ik nu dat we de vorige maand veel te vroeg zijn gestopt met klusen
misschien ben je ook wel te vroeg gestopt met de ovutesten en vond je daarom nooit een knaltest. en alleen maar vage streepjes.
Goedemorgen meiden. mvj: net zoals ik gister zei geef je lichaam wat tijd. Van de ene naar de andere probeersel rennen helpt niet en is ook niet goed voor je lichaam. Ricmar: ik heb geen slechte nacht gehad gelukkig Esther: ik mag vrijdag om half 2 naar de gyn gelukkig gaat me lieve overbuuf met mij mee want manlief moet werken. de rest van de meiden allemaal ook een dikke knuff van Tante Senna
Jeej! Ricmar en Lovepeet een kruis! Super!! Hier een dalende temp dus zal vandaag of morgen wel ongi worden. Ik vroeg over lf omdat hij van mij wel wisselt. Vorige ronde was ie nl 13.. En voor mijn zwangerschap heb ik ook wel eens een lf van 15 gehad.... Oei... monster wakker Ben snel weer weg! Tot later dames!!