Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lyanna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    #4121 Esther15, 15 aug 2012
    Laatst bewerkt: 15 aug 2012
    Jeej, het regent kruizen vandaag!!! Goed bezig dames!!

Senna, oh dat is het al bijna, spannend!!!

Ostara, ik hoop dat jij dan deze keer een extreem lange lf hebt...........nog zo'n pak em beet, 8 maanden dan......hihihi

En ja ik was dus diegene met een gebroken nacht, maar dat is bij mij meer de regel dan de uitzondering.

Weet niet wat er bij mij aan de hand is, maar dat wordt toch echt gefikst morgen mag ik hopen. IK BEN MISSELIJK!!! En duizelig dat ik bijna steeds flauwval. IJzer etc zijn gemeten en zijn goed dus dat is het deze keer dus eens eindelijk niet.......maar wat het dan wel is........voel me echt zo vreselijk genaaid door mijn eigen lijf. Zal wel weer een ontsteking in mijn eierstokken hebben ofzo, alhoewel dat de vorige keer echt anders voelde......pppffff.......we tellen de uren tot morgenochtend......

Even een vraagje tussendoor, ik weet dat paracetamol je temp kan verlagen, maar moet ik dan denken aan 0,1 of meer 0,5?? Niet dat ik er verder iets achter zoek, maar vroeg me dat opeens af zo uit het niks hahahaha, heb ik soms?

2. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Esther zie dat jij vorige ronde ook een lf had van 15 dagen! Pfff! Heb je dat altijd?

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nou en das nu net waarom ik begon deze keer bij de gyn meid......normaal wel en toen begon die van 12 naar 18 te schieten. Daarbij verschuift ei steeds etc dus ik word even onderzocht.

Maar normaal gesproken had ik dat wel ja.

4. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Raar joh! Helemaal omdat FF zegt dat een LF meestal een vast aantal dagen is. 18 is helemaal lang! Jakkes! En elke keer nega testen natuurlijk! Mijn langste is wel 15 en mijn kortste 8. Die van 8 weet ik niet 100% zeker, want toen tempte ik nog niet, maar goed ik voel mijn ei altijd heel duidelijk... Dus je kan stellen dat die van mij ook wel schommelt tussen 8-15...
    Wanneer worden je onderzocht? Sorry heb je vast al vertelt hier...

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mijn lf is ook niet altijd even lang hoor... denk bij (bijna)niemand

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nee, hij mag echt wel wat verschillen per cyclus hoor, das niet zo'n probleem.
    Maar ik heb er een behoorlijke achtergrond bij en ze hebben me zoveel jaren geleden onbegrepen verminderd vruchtbaar genoemd. Heerlijk label om te hebben hoor....NOT!!

Maar vandaar dat mijn lieve huisarts gelijk zoiets had van, die gaan we nog eens onderzoeken of alles wel klopt.

Dus ik ben op het laatst van de vorige cyclus bij gyn geweest voor eerste gesprek, afgelopen donderdag op cd 4 voor een basis waarde te bepalen met zowel echo als bloed en nu mag ik morgen weer terug op cd 11.

Zo volgen ze me een hele maand en dan maar kijken wat ze zeggen.
    Maar het wordt elke maand vreemder dus wat ik nu heb wordt morgen ook maar even besproken.

Ricmar, jij weet nogal veel, heb je mijn vraagje over paracetamol gelezen? Niet adt het wat uitmaakt, maar tis zo irritant als je je iets afvraagt en je komt niet achter het antwoord hahahahaha

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Esther denk dat ik je vraag gemist heb?/ stel hem nog eens als je wilt

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    komtie: (whahahaha voel me net een puber), ik weet dat gebruik van paracetamol je temp kan verlagen, maar moet ik dan denken aan maar 0,1 of meer in de richting van 0,5 graden ofzo?

echt waar, moet gewoon lachen om mezelf......

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bij koorts kan dat zelfs wel 1 graad zijn, maar als je niet ziek ben t vraag ik me af of het je temp verlaagd

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: ik heb de huisarts nog niet gebeld, want heb nu geen bloed meer. Ik houd het gewoon even in de gaten. De huisarts heeft wel gezegd dat ik (na de oorspronkelijke tijd van Provera) wel weer een bloeding krijg en dat 't daarna op weer redelijk op de rit zou moeten zijn...
    Ik hoop dat jij ook snel geholpen word hoor, met de klachten die je hebt. Dat kan ook niet goed zijn...(mits je stiekem toch zwanger bent natuurlijk)

@ Ricmar: een curetage? Omdat je bleef bloeden nadat de prikpil was uitgewerkt? Ik wacht het voor nu nog even af, en anders ga ik alsnog een verwijzing vragen voor de gyn hiervoor.
    Jeeej een kruis :D

@ Lovepeet: jeeeeeeeeej, jij ook al een kruis! Goed bezig :D.

@ Senna: ooow leuk,leuk,leuk (maar ook spannend) Overmorgen al de echo :D.

Hier vanmorgen Zumba op de WII gedaan en de rest van de dag vrij weinig uitgevoerd hahahaha.
    Vanavond even de poezebeestjes van de moeder van m'n beste vriendin eten gegeven en een stekje van de kruid munt opgehaald.
    Zometeen wat dingen uitprinten dat we morgenochtend mee moeten nemen naar onze afspraak bij de gemeente...
    Het begint hier nu wat te regenen...

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ricmar, ja dat vroeg ik me dus ook al af, maar na even google te hebben gebruikt staat er redelijk vaak vermeld dat het wel 0,3 lager kan komen te liggen over de werkingsperiode van 5 uur.........so dan.......wist ik dat eens eventjes helemaal niet....

mamavanj, jeej geen bloed, nu hopen dat het zo blijft meid. Tja en ik ga er dus echt niet vanuit dat ik zwanger ben hoor, maar vind dit wel heel erg raar worden.
    Vandaag op het werk bij een mevrouw thuis bijna moeten overgeven.......sta je dan bij een vrouwtje van 90.........en dat heb ik pas 2 keer in mijn leven gedaan en das was beide keren met een voedselvergiftiging. Dus het valt gewoon op dat er iets mis is.......Ik drink voldoende en ijzer is goed......morgenvroeg hopelijk een antwoord op al mijn vragen.......ik hou jullie op de hoogte zodra ik weer thuis ben.

12. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Succes Esther! Hopelijk heb je snel duidelijkheid...

Hier nog steeds geen ongi...

Senna ben je erg zenuwachtig voor vrijdag?

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    MvJ ik had de hele periode van de prikpil gebloed en daarna bleef ik ook bloeden al met al 1 jaar ongi geweest...

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Jeetje zeg! Een jaar ongesteld??? Ik had met de prikpil dat ik niet ongesteld was... En bijna een jaar niet ongesteld geweest. Na een maandje de pil (Microginon 50) werd ik ongesteld en daarna na 28 dagen (heel netjes dus) weer. En sindsdien is 't weer bagger...

15. Ostara ik ben verrot van de zenuwen maar ik heb het idee dat het weer niet goed zit.
    Ik weet niet heb er weinig vertrouwen in

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Senna, ik stuur jou even alle positieve vibraties die ik kan verzinnen!!!!!!!!!!!! Dikke knuffel!!!!

Ricmar, een jaar??? Nou daar ben je dan ook mooi klaar mee zeg.....moet er niet aan denken zeg.

Ostara, geen ongi is altijd goed, maar zie wel dat je temp gezakt is.......ik duim stug verder voor je!!! En dank je wel!

17. Dank je wel Esther

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Senna ik duim voor je , maar waarom je gevoel??

19. Met de zwangerschap hiervoor voelde ik me ook 'goed' ipv normaal zwak ziek misselijk. en bleek een lege vruchtzak.
    En nou ook niet zwak ziek misselijk dus ja vandaar mijn gevoel

20. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Senna hoop gewoon op een knipperend lichtje voor je!!

Ja, temp gezakt, daarom had ik verwacht vandaag al ongi te worden. Zal nu wel morgen worden.

Deel Deze Pagina