Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Lyanna, Dec 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Senna, kan ik me goed voorstellen meis, maar ik als brok positieveteit zeg dan altijd maar zo: het is nooit hetzelfde. Ik was mijn hele zwangerschap kern gezond, echt nergens last van gehad, was compleet makkelijk zelfs.........en dat lekkere mannetje van 2 jaartjes ligt nu toch lekker te slapen boven!!

Ik snap dat dit je bezorgdheid niet wegneemt, maar ik blijf positief voor jou hoor!!!

Ostara, dan maar even temp afwachten van morgenochtend.

2. Dank je wel esther en natuurlijk ook de rest van de meiden

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Heel graag gedaan meis, mijn duimen zijn nooit gestopt met draaien hoor.......

ben tikkie nerveus voor morgenvroeg, wat ze gaan vinden of juist niet. Of ze me serieus nemen of niet.........wordt weer eens een hele lange nacht....

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier ook af en toe wat vlagen gehad van misselijkheid maar over het algemeen voelde ik me kiplekker en het resultaat ligt in bedje, dus lieverd het zegt niks

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: succes vandaag meid!

Hier nog steeds geen bloed, zelfs na het sexen niet :D. Zal 't dan toch wegblijven nu?

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    mamavanj, jeeeeeeeeeeeeeeeeeej geen bloed!!!!! Volhouden nu!!

Dank je wel, vertrek nu zo dus we zullen eens zien wat ze voor me kunnen doen. Ga uit van het slechtste, dan zal het wel meevallen.

Ricmar, sodeju, jouw temp had er zin in vanmorgen zeg........you go girl!!!

Ostara en Lovepeet, hoe staat het bij jullie ervoor?

Tot strakkies.

7. Goedemorgen meiden :)

Esther heel veel suc6 bij de gyn :)

Ricmar go girl

Hier vanmorgen getest stom he die twijfels hahaha

8. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    En die was positief kan ik vanuit gaan moppie????? Twijfels zitten nu eenmaal in je hoofd, het enige dat ik kan zeggen is, probeer het los te laten, maar weet zelf hoe moeilijk dat dat is. Knuffel

En dank je wel....

9. ja knaller de knal de test streep was er eerder dan de controle :)

10. dolfina22

dolfina22 Actief lid

Dec 8, 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    heeey senna nog een nachtje en je ziet je beeb en ik ga ervanuit omdat dit je laatste zwangerschap is ;) dat het een toppertje word waar je egt van kan genieten zonder ziek zijn als mooie afsluiting ;)

11. laten we het hopen wijfie :) gelukkig gaat me lieve overbuuf mee dus hoef niet alleen :)

12. Ostara

Ostara Actief lid

May 3, 2010
    354
    0
    0
    Esther heel veel succes!!!!!!!
    Mvj hopelijk blijft het bloed weg!
    Senna ik had ook een kwaaltjes loze zwangerschap, ben ook niet misselijk geweest enzo!

Hier word ik dan toch echt vandaag ongi! Aan mn temp te zien.

13. Ostara

Ostara Actief lid

May 3, 2010
    354
    0
    0
    Hoe laat moet je morgen Senna?

14. Om half 2 pas

15. Ostara

Ostara Actief lid

May 3, 2010
    354
    0
    0
    Oh dat is een kutte tijd zeg ;)
    Hopelijk gaat de tijd snel voor je morgen.

16. moet eerst om half 11 naar de fysio

17. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    hallooooooo, is ik weer......

Helemaal onderzocht, alles besproken en de uitslag is..............(tromgeroffel).....................niks.............

Heb ik weer. Ze was bang voor een overstimulatie gezien mijn klachten, maar er groeit een heel mooi eitje van nu iets meer dan 14mm en twee eitjes die het niet gaan redden om het zo maar te zeggen.
    Ze heeft geen enkele medische verklaring voor hoe ik me nu voel behalve dat mijn hormonen flink van slag zijn zonder verdere reden.......lekker dan.......Heeft nog extra gekeken of ze iets kon ontdekken van een ontsteking, maar alles zag er echt prachtig uit.......

Nu zaterdag weer terug voor een meting en ergens inplannen voor zaad in te leveren. Is nogal moeilijk met vriend zijn werk gezien de uren die hij maakt.......maar dat komt wel goed.

Nou ja, ik ben dus blijkbaar gewoon raar enzo dus daar mag ik het mee doen. Leg me er maar bij neer dat mijn lijf deze maand gewoon van slag is en dat dat volgende maand is opgelost.....

in ieder geval groeit er een mooi eitje dat goed zijn best aan het doen is dus de officiele klusperiode in begonnen........

18. Esther wat dubbel zeg ene kant hoop je dat er wat gevonden is waar je aan kan werken en andere kant wel fijn dat alles gezond is.

19. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    ja zo voel ik me inderdaad.......nou ja, vol vertrouwen aan de slag met dit mooie eitje zeg ik dan maar........

20. Ostara

Ostara Actief lid

May 3, 2010
    354
    0
    0
    Jeetje Senna idd een dubbel gevoel moet je hebben... Hoe ben je zwanger geworden van je eerste?

Hopelijk wordt je eitje goed benut en heb je een ronde van 9 maanden!

Share This Page