De eerste kwam door de pil heen met de ziekte van pfeiffer achteraf gezien werkt de pil niet zo goed.
hahahahahaha, nou gewoon op de lekker ouderwetse manier na 17 (officiƫle dan) rondes oefenen.........volhouden volhouden volhouden.........
@ Esther: hahaha ja idd, nu volhouden En hoe is 't gegaan? He bah, dat is niet wat je wilt horen, als je je zo voelt zeg... Wat een baggerzooi zeg... Ik hoop dat het allemaal alsnog goed gaat komen met die hormonenhuishouding... Wel fijn dat er niks aan de hand is, maar toch wel raar idd... @ Senna: dat zou nog eens mooi zijn inderdaad, dat je deze zwangerschap zonder ziek zijn en opnames door uitdroging kunt doorgaan . @ Ostara: dat hoop ik ook Hier daarstraks lekker met mijn voetjes in een badje in de tuin gezeten. Boekje erbij en lekker in het zonnetje genieten. Heerlijk . Vanavond gezellig met mijn gezinnetje BBQ-en . Lekker hoor. En dan vooral met kipfilet en kipstukjes. (is het toch nog een beetje "gezond") En daarbij wat rauwe wortels en komkommer .
He dames! Hoe.is het hier Gisteren niet aanwezig geweest ivm een bruiloft van een vriendi Die ik moeat fotograveren.. Zijn echt super geworden ... Maar goed Mijn temp vandaag 36,8 Mjn temp blijft voor mijn gevoel wel erg hoog! Wat denken.jullie is daar al iets over te zeggen Of kan het nog alle kanten op
Lovepeet, leuke dag gehad dus, goed zo! Helaas is er geen pijk op te trekken nog met je kaartje meid......je temp kan 1 dag voor nod of zelfs pas na nod kelderen........maar ik duim...... Senna, ben je niet vergeten meid, had vanmorgen alleen geen tijd om op internet te komen. Als goed is heb je nu je echo gehad en weet je iets..................ik zit in spanning op je bericht te wachten meis........ Ostara, ongetseld geworden zie ik? Balen meid, echt jammer..... Ricmar, jij zit nog lekker hoog, volhouden hoor. mamavanj, bloed of geen bloed vandaag?
ja alles groeit goed en hartje klopt en je ben niet ziek nou dat is je super gegund een spuugloze zwangerschap mooie afsluiter lekker gaan genieten meid
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ SENNA!!!!!!!!!!! Mooi knipperlichtje gezien!!!! heerlijk meis!!! Gefeliciteerd!!!! En ach ja, sommige mensen..............zullen we dan maar zeggen........ik ben in ieder geval wel hieperdepieper voor je en jullie!!!
@ Esther: nee geen bloed vandaag . Dus ikke is blij . @ Senna: echt een mooie echo meid . Ik zeg: Op naar een superzwangerschap, zonder misselijkheid en spugen . Dat zou nog eens een mooie laatste zwangerschap zijn, of niet dan? Pffff, die schoonmoeder van jou...
ja sommige mensen waarderen het wonder van een nieuw leven niet senna ach ja wij wel hoor geniet er lekker van samen met je dochters leuke spulletjes uitzoeken voor de beeb en samen uitkijken naar 5 april wanneer hebbie weer echo ? enne met 15 weken na jantje he
@senna gefeliciteerd!!! Ff via mobiel hoor! Mijn temp.is gestegen boven de 37! Dat is toch gunstig???