Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lyanna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dank jullie wel meiden :)

lovepeet ja dat is gunstig

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lovepeet, gaat goed zo meid, ik duim dat het zo blijft.

Ricmar, wat is jouw temp aan het doen??

mamavanj, nog steeds bloed vrij? hoop het zo voor je!

Ik ben vanmorgen door de wekker geslapen dus geen betrouwbare temp, maar heb zo een fm dus dan weet ik al wat meer, kan ik hem iets op aanpassen dan......

3. kan gebeuren wijfie.
    spannend een fm min duimen draaien nog in het wilde heen en weer :)

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    dank je wel lieverd!! Was twee dagen geleden 14mm (ruim) dus nu hopen dat het gegroeid is.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nou en dat heeft die dus gedaan. Eitje was 17 bij 19 mm dus die doet erg goed zijn best. Nu dinsdag weer terug.

6. en dan pregnyl?

7. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Als je dinsdag pas pregnyl krijgt is dat veel te laat toch.

Lovepeet, je kan er nog niets over zeggen, je bent nog maar 6 dpo...

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mijn temp is weer dalende :(

9. hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhcccccccccccccccccccccggggggggggggggggggggg voor jullie meiden

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Dank je wel senna..

in hoop.is een.beetje gevaren
    Eigenlijk .....

Temp.drastisch naar beneden

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lovepeet kan innesteling zijn ik duim

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lovepeet, dat heeft echt nog niks te zeggen op 7 dpo meid, het kan zelfs een innesteldip zijn....kan.....hoeft niet, kan ook zomaar iets zijn.

Ricmar, ja die daalde, maar is vandaag wel weer gestegen zie ik. Goed zo meid!

Ostara en Senna, ik krijg geen medicijnen, ze zijn me nu eerst een maand zo aan het volgen aangezien er eigenlijk helemaal niks mis is met mijn lichaam. Dus elke keer als gyn zegt "nou, dat ziet er er prachtig uit, precies hoe het hoort" denk ik....ja...dat zal wel ja......ach ja, we houden vol....

13. Goedemorgen meiden.

Esther hoop dat ze je wel gaan helpen ze kunnen zo makkelijk zeggen ziet er goed uit bla bla bla.

Lovepeet het is nog te vroeg om nog iets van je temp te zeggen kan idd innesteling geweest zijn.

Hoe is het met de rest van de meiden? kunnen jullie het beetje houden met die warmte?

Ik ben in ieder geval blij dat het de laatste dag is ahahahah

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nou, laatste dag.........hier zijn ze alweer aan het zeggen dat het hier nog zeker een week zo blijft..................hoop echt dat ze ongelijk hebben......zelfs kleine man wil niet meer buiten spelen zo heet is het hier......

15. ja van temp zo rond de 26 maar niet boven de 30

16. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Esther wel erg raar hoor, dat het dan niet lukt! Heb je alle onderzoeken gehad die je kan hebben? Ook HSG?
    Lovepeet je kan echt pas wat erover zeggen voorbij 12 dpo.. En dan soms nog niet... bij sommige meiden daalt de temp pas op de dag van de ongi... Het kan een innestelingsdip zijn, maar er zijn zat meiden met zo'n kaartje en niet zwanger...

17. Within

Within Niet meer actief

Ik kom ook eens een keertje hier kijken.

eerste maand dat ik temp. Kaartje liet vandaag een kruis zien:

My Ovulation Chart

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ostara, yep alle onderzoeken al gehad en krijg ze nu voor de zekerheid weer allemaal opnieuw.......

Senna, jawel bij ons (Limburg dus) boven de 30 graden nog steeds voorspeld...pppffff......

Within, voel je welkom meid en een kruis bij FF is altijd leuk om te zien. Nu weer wachten dus

19. pffffffff bah bah

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    #4200 Esther15, 20 aug 2012
    Laatst bewerkt: 20 aug 2012
    Goedemorgen dames,

hoe gaat het hier???

Ricmar, je temp is goed bezig hoor, jeeeeejjjjj.......ja ik weet het, het zegt nog niks, maar ik duim nu echt zo hard dat ze er bijna vanaf vallen hoor!!!

Lovepeet en Within, hoe lang is jullie LF normaal gesproken?

Ostara, bijna weer in klusperiode?

Senna, alweer een dagje dichter bij de 31e!!

En mamavanj, hoe gaat het bij jou?

Hier slechte nacht gehad, kleine man kan echt niet meer slapen met die hitte en dus is mamma ook wakker.......en dan hadden we nog achterburen met blijkbaar een heeeeeeeeeel leuk feestje. Vind ik niet erg, ook niet op zondag, maar die muziek stond echt abnormaal hard.
    Ik rond 23:30 dat nummer van politie gebeld, gewoon om te vragen tot hoe laat dat dat mag. "Ja, mevrouw, dan moet u er zelf naartoe lopen hoor. We hebben al veel klachten van ze gehad vanavond, maar zolang niemand het zelf doet, doen wij niks".................en dat is dan onze politie hier......

Dus, vest aan, slippers aan en hoppa er naartoe. Gewoon achterom gelopen, heel rustig situatie uitgelegd en ze boden hun excuses aan en hebben echt per direct muziek uitgezet........doet een mens goed.
    Maar ja, terug moeten lopen, zweten als een gek en dan weer proberen te slapen..........kleine man weer wakker......IK WORD GEK!!! Het was uiteindelijk 03:00 voor ik eens een beetje begon te doezelen.......was gezellig hahahahahaha

Deel Deze Pagina