ja maar zal een hogere temp ook net van het weer komen?? heb wel licht ongi gevoel. dus weet het niet sorry ben even niet zo positief...
Goedemorgen dames. even knuffelen met heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel hcg voor jullie Mijn afspraak heb ik verzet naar 3 sept omdat ik anders alleen vrijdags kan en mijn man is op maandag altijd vrij en ik kan donderdag middag ook hier bij de vk terecht. die heeft samenwerkings verband met alnatal.
Ricmar, ik begrijp je volkomen lieve meis, maar daarom ben ik dan wel even positief voor ons allebei. Ik heb eigenlijk niks aan mijn temp gemerkt met dit weer. Eigenlijk merk ik daar nooit wat van....... Senna, das wel fijn dat je vent dan mee kan!!
nou daarom er zijn genoeg vriendinnen die het aangeboden hebben hoor maar vind toch ook wel fijn dat manlief ook mee kan
Ja tuurlijk, dat is toch ook volkomen begrijpelijk........wel lief dat er evengoed genoeg waren die mee willen. Maar ik zou dit ook met mijn eigen man willen delen.
@esthter 15 het verschilt meestal wel iets maar meestal werl rond de 14 dagen vervelend he als die kleintjes niet kunnen slapen .. hier niet heel veel last van ik heb een waaier naast der bedje gezet ik baal wel hier tem is hetzelfde als gisteren had wel het idee dat hij misschien hoger zou zijn vandaag helaas verkeerd gedacht .. ik heb er wel een beetje de balen van
Kan ik begrijpen meid, had je kaartje al gezien. Maar ja, het zegt nog helemaal niks natuurlijk, kan zomaar een goed teken zijn...... Waaier kan ik eens proberen, maar hij is al verkouden van waaier bij oma, dus weet het niet zo goed wat ik moet doen daarmee..........
geen een natgemaakte hydrofyl luier mee ik deed weleens bij kiara natte doekjes om haar speen heen vond ze heerlijk
Lovepeet, echt dank je wel voor je tip. Geïnspireerd daarop heb ik net een oude dunne kussensloop nat gemaakt en daar zit hij nu onder op de bank....hahahahahaha...... hij koelt echt lekker af op deze manier dus dan kan hij zo afgekoeld beginnen met zijn slaapje.......dat je daar zelf niet eerder aan denkt he, gek.....
geen probleem meid ag zo helpen we elkaar ! ik heb een dochter die het nooit koud heeft maar warm net als papa en mama
Hai meiden, Willen jullie nog even met me meekijken? Ik denk dat mijn ei toch verlaat was en omstreeks de 10e is geweest (10e is mijn oorspronkelijke nod=cyclusdag 28). Toen waren de ovutesten donker en had ik veel slijm. Zwtest was negatief. Alleen nu heb ik al voor de 4e dag op rij bruin verlies en 3 dagen ervan zat er wat rood bij. Zou dit dan mijn ongie zijn? Alleen mijn temp blijft redelijk hoog. Wel vreemd dat mijn ei verlaat was want ben al jaren regelmatig. Maar goed dat kan. Was ook 10 dagen ongesteld vorige keer. Ik snap echt niks meer van mijn cyclus. Wat denken jullie??? Tempkaartje staat in mijn handtekening.
Ricmar: dat denk ik ook. Ik denk dat ik mijn ei omstreeks de 10e heb gehad. Wat denk jij?? Mijn temp is na ei trouwens wel stabieler geworden.
Beetje lastig maar denk tussen dag 18 en 21. Maar je temp schommelt wel heel erg. Hoe temp je.? En wel na minimaal 4 uur slaap?
Ik tempte via de mond en nu rectaal. Ik probeer het elke ochtend rond 7 uur te doen. Ben op de cyclusdag 28 overgestapt van methode. Als ik tussen dag 18 en 21 mijn ei heb gehad dan zou ik nu (dag 39) ongesteld moeten zijn (geweest). Maar ik heb wel bruinverlies maar geen helder rood en ook mijn basale temp is niet echt laag. En de zwtest op dag 30 was negatief. Ik wilde wachten met opnieuw testen tot as zaterdag, maar misschien toch maar eerder even doen. Dan weet ik misschien beter waar ik aan toe ben. Pfff vind het wel frustrerend!