Within: jeeeeeeeeeeeeeej, mooie stijging hoor!!! Ricmar, ook nog steeds hoog zie ik?! Hier temp ook weer hoger dan ei temp, dus op weg naar een mooi kruis van FF
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhcccccccccccccccccccccccccccccccgggggggggggggggggggggggg Voor jullie meiden
Morgen kennis maken met de vk hier uit de stad zij gaat samen met de gyn mijn zwangerschap begeleiden
Nou, dag 15 dus heel netjes vind ik zelf. Vandaag ook kruis gekregen van FF op diezelfde dag dus we gaan lekker. Nu nog hopen op een goede afloop over twee weken.......... Wat heeft jouw temp gedaan? Ricmar:x:x wat doet je temp nu weer zeg........ En de rest van de dames??
Ricmar, dank je wel lieverd. Tegen beter weten ik hoop ik op een wondertje bij jou en duim stug verder.......vind het niet eerlijk voor je!!!
nou ik denk het zeker te weten , baal als een stekker... weet het even niet meer... tuurlijk ben blij met ons wonder, maar hoop echt op nummer 2
Ik ken het gevoel helaas maar al te goed meid. Tuurlijk ben je blij met je eerste kindje, maar dat hoeft de wens voor een tweede (of derde of vierde) niet weg te nemen. Ik baal vreselijk met je mee hoor!!!
Ricmar ook vn mij een dikkeknuff , kwam ff lezen hoe t met jullie allemaal gaat! Hier gwn aan t tempen om te kijken wanneer ik dan weer ongi word.. Vind dat wel fijn om te weten. x
Verschilt per persoon en misschien zelfs wel per cyclus. Bij mij is het de laatste tijd zo dat ik een dag voor nod of op nod zak als een baksteen en dat zegt mij genoeg. Maar ik ben ook qua temp wel eens pas gezakt toen ik al aan mijn menstruatie bezig was. Zeg maar tweede dag. En dan kun je ook al een paar dagen voor nod zakken...... Leuk he, vrouwenlichaam, je kan er geen pijl op trekken.....
Ricmar: ik hoop dat je temp weer bijtrekt! @hier: mijne is gedaald en ongie is vandaag gekomen. Gelijk lekker heftig Wij kunnen voorlopig niet verder want ik laat me behandelen in het ziekenhuis. Ik heb onrustige cellen in mijn bmh. Door mijn ineens onregelmatige cyclus, contactbloeding en tussentijdse bloeding heb ik de hoop op herstel van mijn lichaam opgegeven. Dit past namelijk in het ziektebeeld. En als mijn lichaam niet in staat is te herstellen kan ik het maar beter zo snel mogelijk kwijt zijn. Ik heb het in ieder geval een kans gegeven om te herstellen. Morgen hoor ik wanneer ze de ingreep gaan uitvoeren en vanaf de ingreep 6 weken verplichte klusrust. Dus tot over 2 à 3 rondes, maar eigenlijk wil ik jullie dan niet meer terugzien in dit deel van het forum Hoop dat het de komende rondes gewoon raak is voor jullie. Succes meiden en thnx voor het meekijken met mijn tempkaartje!
Jeetje Mart, wat een toestand zeg. Om te beginnen verdomde balen van je ongi. En ik wens je alle goeds, kracht, positiviteit, herstellend vermogen en alles wat maar goed is!!!!!! Ik hoop dat je over een paar maanden dan ons heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed nieuws kan komen vertellen!!!! Succes meid!!! Dikke knuffel!