@ One: is toch logisch dat we meeleven? We zitten allemaal een beetje in 't zelfde schuitje en we leren elkaar een beetje kennen nu... Ik schrijf voor een online magazine (Banger Sisters), google maar ff, weet niet of ik de link mag plaatsen. Ik schrijf nieuwsberichten, boekrecensies en columns en dingen die me bezig houden... @ Senna: nou lieverd, het is echt geen spookverhaal . Maar kan me voorstellen dat je zo denkt, omdat je andere zwangerschappen zo misselijk verliepen enzo... En meid, je merkt het wel aan je buik enzo toch? Hier morgen met ovulatietesten beginnen. Als hij nega is (wat hij uiteraard zal zijn), wat moet ik dan invullen bij FF?
ja die groeit al wel een beetje ik kan echt niet wachten tot 2 februari. ben al met me duiveloortjes aan het bedenken ahahah eerder een echo
Mvj haha jaa dat is ook zo! vind het ook een erg fijn groepje zo... uhmm zal even voor je kijken.. waar je je temp in vult.. druk je op tests bovenin, dn opk op - zetten bij nega, als ie posi is dn +
hahaha senna ... ja 2 febr klinkt nog ver weg he, maar dt is het zo hoor maar kan me voorstellen dt je eerder wilt gluren! xx
Senna het zal spannend blijven waarschijnlijk,zeker gezien wat je meegemaakt heb. kan me goed voorstellen dat je die echo sneller wil! Hopen dat ze je wat vaker een echo doen dan normaal. vriendin van mij is zwanger na overleden kindje bij 32 weken en mag elk moment langskomen als het niet ok voelt, is pas paar weken achter elkaar gegaan. Het is moeilijk om vertrouwen te houden maar als je straks een hartje ziet knipperen verandert dat misschien al een klein beetje! One spannende tijden. we zijn er voor je!
ja dat denk ik ook als ik het hartje eenmaal zie dan is het goed. ik had afspraak van om de 14 dagen :S maar daar word al niet aangehouden en dat vind ik best wel vervelend.
Ohh, als dat de afspraak was, had ik gebeld serieus! dan zei ik gwn dt ik ongerust was, en als je dt was dt je dn langs mocht komen om de 2 weken ..
senna afspraak is afspraak, dus bellen en zeggen dat je het wilt.. stress is niet goed voor jou en smurfje
Denk dat ik morgen ook maar eens ga bellen want zit me heel niet lekker. Heb het ook al zover geschopt dat de vk hier in de stad me mee in de gaten houd.
@ One: dankjewel . Morgen dus invullen . Is inderdaad zeker een gezellig groepje nu . @ Senna: ik denk idd ook dat het beter voelt als je het hartje hebt gezien. Ennuh inderdaad: afspraak is afspraak... ik zou dan gewoon bellen ook... Ik vind dat je heel goed bezig bent... goed voor jezelf opkomen lieverd.
Heey ik stuur even men temkaartje aan jullie ik hoorde van jaq85 dat er een paar nieuwschierig waren naar mijn kaartje. http://www.fertilityfriend.com/home/3a11b9/"
goedemorgen dames. geloof dat ik echt lichterlijk gek aan het worden ben. heb gebeld vanmorgen zegt ze maar ja er is nu nog niks te zien vandaar dat je pas met 8 a 9 weken mag komen en vanaf dan kunnen we weer verder kijken. kort om ben weer blij gemaakt met een dooie mus bij het aller eerste gesprek
er is ECHT wel wat te zien.... maar wellicht dat ze het niet doen, omdat met 8-9 weken nog een risicovolle periode is... (begin aanleg placenta).... bah, maak idd dan niet van zulke beloften.....
ik had met senna echt stipt om de 2 weken controle maar nou word ik afgedaan alsof 1 of andere zeik moeder