Hey meiden ben een tijdje niet geweest Was benieuwd hoe t met jullie allemaal ging? Ricmar, Esther , Mvj , Senna , enz ? Ik heb deze x zo raar kaartje? ook nie elke dag getempd, en nu laatste paar dagen ook uurtje later dan normaal? Maar zou nie weten of ik al een eisprong heb gehad? ik ga ervan uit van niet. Mja we zien wel, dit is ook de 2e ronde zonder pil, na die icsi start wat niet door ging , heb ik de pil niet meer aangeraakt..Troep! x
@ One: met mij gaat het goed! Inmiddels 26,1 kilo kwijt! Én nog maar 1 kilo te gaan voor hulp . Verder vandaag sollicitatiegesprek gehad, waar ik een heel goed gevoel aan over heb gehouden, dus ik ga zeer hard duimen nu . Ik kan niet veel opmaken uit je kaartje, maar ben er ook nog niet bepaald een ster in... Ik ga zelf vanaf nu standaard om 06.00 uur tempen...
one als je hem hebt gehad zou het zo rond dag 20 geweest moeten zijn... maar je kaartje is niet volledig dus blijft een beetje gokken.
One, ik sluit me bij Ricmar aan moppie. mamavanj, fijn dat je er een goed gevoel bij hebt meid! Kleintje, gvd zeg!! dikke knuffel Ricmar, ik denk dat jouw gevoel qua ei wel goed zit hoor. Tenminste dat is mijn mening. Voor nu blijf ik blazen dat je temp hoog blijft (zo'n 9 maanden). Ingeltje, lekker stabiel kaartje meid, nog eventjes volhouden en je weet iets. Ik duim Hier ongi voorbij en de leukste weken van de maand zijn weer begonnen.
Bedankt lieffies! Hmm oke, heb zelf t gevoel dat ie nog niet is geweest ofzo? heb niks gevoeld..normaal voel ik t wel.. wou graag weten wanneer ik ongi word vind dat zo lastig anders te bepalen, zonder tempen.. en als t wel dag 20 was ongeveer, dn zit ik nu 15dpo toch?!
Hallo, ik heb even een vraag. Heeft temperaturen ook zin als je wisselende werktijden hebt. Draai af en toe ook wel nachtdiensten alleen aankomende maand niet.
Margha als je nachtdienst hebt moet je tempen na je slaap... dus als je dan om 16 uur bijv opstaat temp je dan voor je uit bed stapt. als je maar minimaal 3 uur slaap hebt gehad is het redelijk betrouwbaar
Ricmar, bedankt voor je antwoord. Tempen jullie gelijk als je wakker bent als je nog in bed ligt? Heb nog nooit eerder getempt.
Margha, ja echt het eerste wat je doet als je wakker wordt. Je temp stijgt namelijk gelijk als je in beweging komt. Dus als je eerst naar het toilet zou gaan ofzo dan is het al niet meer betrouwbaar. Gewoon de meter naast je neer leggen. Succes ermee!
Hei, wat zie ik nu? Ingeltje, gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan!! Ricmar, meis ik blaas me simpel om je temp omhoog te krijgen. Ik wou zo dat ik wat meer voor je kon doen, maar duimen draaien nog steeds heel hard!
Wat lief!! Ja ik had vanmorgen weer een hoge temp en ik wilde eigenlijk morgen testen. Ben dus gewoon gaan werken maar ik voelde het zo duidelijk! 's Middags thuis gekomen en gelijk getest.... en het streepje kwam!
Toch twijfel ik of tempen wel werkt bij wisselende tijden, dit omdat ik heb gelezen dat je het beste rond de zelfde tijden kan tempen.