Kim, leuk leuk leuk een brusje!!! En knap hoor van je kindje, ik heb hier thuis ook zo'n snelle zitten dus herken het wel haha. mamavanj, wauw meid, wat een gewicht ben je al kwijt meid, hartstikke goed!!!!! En je mag al bijna dat je geholpen wordt! Komt helemaal goed met jou hoor! Ostara, jij krijgt een pracht echo hoor!! Ik had ook wel helemaal nergens last van bij mijn zwangerschap. Als ik in 9 maanden twee keer misselijk ben geweest tel ik het ruim hoor en die kleine zit toch echt hier naast me. Kleintje, je houdt het spannend meid, mijn duimen draaien!!!
Mvj,wauw wat knap zeg meid! Ostara,jij hebt vandaag gewoon een kloppend hartje!! Hoelaat heb je de echo? Kleintje,je temp kaartje ziet er mooi uit
Dames, ik ga vanmiddag testen halen, grrr, vreet me helemaal op, allerlei symptomen, voel me boobs soms, misselijk als ik gegeten heb, boeren, veel lucht, rommelende darmen, lage rugpijn, warmte, terwijl ik t koud heb (ben niet ziek) en veel plassen, heb geen blaasontsteking, miss door de kou? Dus ga een testje wagen tussen 2 en half, ml weet ervan.
OEH SPANNENNNNNNNND!!!!!!! Ik wacht het af hoor! Succes!!! (hou je er wel rekening mee dat je vroeg bent?)
Heeeeeeeeeel ver weg kan ik op telefoon iets zien maar dat kan ook t voorgedrukte streepje zijn natuurlijk. Ik duim verder
Heb woensdag echo! Om 13.40. Nog even geduld... Kleintje, sorry ik zie niets. En die in je album ook niet... Hopelijk over een paar dagen wel een knaller!!
@ Kleintje: duimduimduim. Ik zie inderdaad ook niks. Sorry. @ Esther: ja goed he? Ben écht zooo blij!!! Nog precies een week en dan zit ik bij de fertiliteitsarts . En dan zit ik ONDER de BMI van 35 . Maar ben mijn cyclus meer dan zat pfffff.... @ Kim: thanks . @ Ostara: spannend hoor de echo
OMG!!!! Ik ben zwanger!!! Digi test zei net 1-2 weken! Doe je ook een maand niet tempen......,.. Wwwwhhhhhhhaaaaaaaaaaaa!!!!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Esther!!! GEFELICITEEEEEEEEEEEERD!!!! *stuiter, stuiter, stuiter, stuiter*