Dank jullie wel lieve meiden. En mijn duimen draaien overuren dat ieders wens zo snel mogelijk mag uitkomen. Sinds vanmorgen precies hetzelfde symptoom als bij zoontje......hooofdpijn....niet normaal meer. Maar ik klaag niet al heb ik nog 8 maanden hoofdpijn. Ricmar voor jou wordt het ook alweer spannend zie ik. Mijn duimen draaien
Senna dank je wel moppie Oh ricmar dat wist ik niet meid, ne dan is het niet zo spannend. Misschien ook wel fijn of zie je dat niet zo?
Wauw Esther wat geweldig zeg!!! Gefeliciteerd!! Kleintje ik zie nu inderdaad wel een vaag lijntje!! Hopelijk over 2 dagen een knaller!! Ik had gisteren een super goede echo! Helemaal blij en opgelucht!! Op naar een mooie 12 weken echo!!
@ Ostara: wat fijn dat je een goede echo had . Idd op naar een mooie 12 weken echo . @ Kleintje: ik denk dat ik niet goed kijk, want ik zie niks, maar toch een hele voorzichtige gefeliciteerd meid! Hier nog een weekend werken en dan mag ik al naar de fertiliteitsarts. Helaas is 't pas 's middags, maar ik ben wel zwaar benieuwd. Morgen mag/moet ik me weer wegen .
Ostara dank je wel meid. En wat geweldig van je echo, gefeliciteerd!! Kleintje ik lijk wel iets te zien. Duimen draaien hoor! Mamavanj, je bent er bijna meid alleen het weekend nog....
Jaaaaaaaa! Nu 29,1 kilo afgevallen! Nog ruim een kilo en dan zit ik op 95 kilo. En niet geheel onbelangrijk...mijn BMI is ONDER de 35! 34,46 zelfs! Ik ben echt superblij! Niets staat ons nu nog in de weg!!! Ze MOETEN ons nu gewoon helpen .
Esther!!!!!!!!!!!!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAA Ben zoooooo blij voor jullieeeeee!!! GEFELICITEERD MOPPP!!! xx
One, dank je wel liefie!! , Mamavanj, wat geweldig goed nieuws!! Ben trots op je!!, nu moeten ze jullie helpen, wat geweldig! mijn duimen draaien nu alvast voor het eerst volgende eitje!
Thanks meid! Ik hoop ook op een eitje eindelijk! Pffff... al gewoon bijna 2 jaar lang géén eitje gehad...
Jaaaaaaaaaa, meiden ik heb goed nieuws!!!! We gaan geholpen worden en meteen beginnen!!! Ik moet 10 dagen aan de Microgynon 30 2x daags, om de menstruatie nu op te wekken. Als ik dan ongesteld ben moet ik meteen op dag 3 beginnen met Clomid 50 mg (van dag 3 t/m dag 7) En dan moet ik op dag 3 ook meteen een afspraak maken voor een echo op dag 10... Ik ben zoooooo gelukkig nu!! De fertiliteitsarts zei ook al tegen mij dat ik idd nooit zelf een normale cyclus zal krijgen en dat we, omdat mijn BMI idd nu onder de 35 is we nu geholpen gaan worden!!! Ik zeg: OP NAAR EEN MOOI EITJE EN UITEINDELIJK EEN NIEUW BRUSJE VOOR J.OSHUA!!! #gelukkigopeenrozewolkzitnu
MVJ wat een goed nieuws!!! Nu gaan wij er samen voor?? Hier ook een gyn die wil helpen en de follikels wil volgen en tackelen
Kleintje gefeliciteerd! MvJ en Ricmar, helemaal happydepappy voor jullie!!! Wat een goed nieuws dat jullie geholpen gaan worden door de gyn! x