Vraag om zantac!! Hier al sinds begin mei op dieet... (Koemelk) Eindelijk bij nummer vier kom ik erachter dat koemelk de oorzaker is.... Nu bij kinderarts voor provocatietest.... Verborgen reflux, krampen, scheten.., weinig poepen en krijsen van de pijn indien ik melk drink pf iets waar jet in zit.... (Borstvoeding) Sterkte @rest Ik blijf af en toe spieken
Hij doet het inderdaad. Graag gedaan hoor, is ook makkelijker voor ons natuurlijk. Ik ga straks even terug lezen want het is een gekkenhuis op het werk en als ik dan thuis kom moet ik echt even liggen en bijtanken......komt goed komt goed haha. dikke knuffel voor iedereen die hem wil.
Vanmorgen is mijn temp gestegen en vanmiddag had ik een positieve ovulatietest. Ik dacht dat je temp altijd later pas stijgt. Na de LH piek.
Is ook zo. En aangezien je temp vandaag weer gezakt is, zal er over een paar dagen wel je ei worden aangegeven. FF geeft dit pas aan met een kruis als je drie dagen een hogere temp hebt gehad.
Cerberus, zag nu je berichtje pas. Dank je wel voor de tip. Vandaag (gisteren ondertussen) naar CB geweest en zeker reflux, nu overstappen op FV Comfort en wil dat niet helpen door naar HA en kijken of ik dus wat ervoor kan krijgen voor de kleine. Maar ik ga dan zeker om Zantac vragen!
Hoi, ik vind het toch raar dat ik altijd z'n lage temp heb na eisprong om pas na 5a6 dagen goed omhoog te gaan :s Heeft dat te maken met sloom progesteron aanmaak? onewish ; lastig te zien als niet alles is ingevuld :S
Vind het een mooie stijging hoor, ziet er waarschijnlijk zo uit omdat je voor je ei een nogal hoge temp hebt. One, wazig kaartje weer mop.
Yuna weet ik maar temp al twee jaar ongeveer? en nu gaat t ineens vet vaag allemaal....:s. esther ja vind ik ook, maar denk dt ie miss wel op dag 24 is geweest net als vorige cyclus nog ff paar dagen geduld dus, moet dn binnen vier a vijf dagen ongi worden
Vanmorgen was mijn temp veel te laag. Gisteravond kon ik laat in slaap komen en vanmorgen moest ik al vroeg naar de wc en daarvoor snel getempt. Ik denk dat onder de tong tempen wat ik doe ook niet zo betrouwbaar is.
Nee, onder de tong tempen wordt zelfs afgeraden!! Je hoeft maar de ene nacht met je mond open te slapen en de andere nacht niet en je hebt al een verschil. En aangezien 0,1 al veel kan betekenen op een kaartje is dat natuurlijk niet de bedoeling. Het beste is gewoon anaal of vaginaal.
Dan idd vaag onewish.. mss gewoon een dipje? en margha dat went uiteindelijk.. althans bij mij.. hier een behoorlijke stijging..hopelijk blijft ie hoog
Denk dat je beter de voglende cyclus (in de hoop dat het neit hoeft) kan beginnen met rectaal of vaginaal tempen...
Yuna mooie stijging hoor. Margha, je kunt deze cyclus gewoon zo afmaken want om nu te wisselen geeft alleen maar een vertekend beeld. En dan de volgende cyclus vanaf dag 1 op de goede manier. En het went inderdaad. Hoe gaat het met de rest van de meiden hier? Wat is het rustig??