ey meiden. sorry dat het zo stil is van mijn kant. een aantal hebben het al kunnen lezen op fb maar na 36 bij mijn oma gewaakt te hebben is ze uiteindelijk overleden op 15 november. Ben heel druk om samen met mijn moeder en 2 tantes alles te regelen. dus heb paar dagen niet getempt maar mijn ovu testjes worden nu wat donkerder.
Ook hier nogmaals gecondoleerd lieverd. Meiden, hier vandaag ongesteld geworden, dus ik mag dinsdag beginnen met de Clomid . Ik vind het nu wel heel spannend worden allemaal hoor .
Dank jullie wel. Hier een aardig positieve ovulatie test en dat zonder medicijnen. temp is alleen nog best hoog dus denk dat ie morgen wel zakt
mamaanj, spannend hoor! Senna, gecondoleerd meid. En ik denk dat je ovu test nog iets donkerder kan. Hier vandaag MvM geweest en ik mag weer meedoen dus ik plas me simpel voor het goede doel!! Verder bij vlagen nog steeds goed misselijk. Nog 1 week en dan heb ik mijn eerste echo, begint spannend te worden......
@ Senna: ik denk idd ook dat hij dan nog wel iets donkerder kan . Spannend meid. @ Esther: spanneeeeeeend . Hier vanmorgen afspraak gemaakt voor de 1e echo om de eitjes te checken. Dag 10 is volgende week dinsdag, dus dan de 1e echo... Ben enorm benieuwd of de Clomid zijn werk gaat doen vanaf morgen...
Hier ook een nagenoeg positieve test na een follikel die gister al 20 mm en een baarmoederslijmvlies die 0,9 was.. denk dat als ik laat vanaaf zou testen dat hij zou knallen... dus vanaaf KID..
Hoi meiden, Even weer een ego bericht. Zouden jullie voor mij willen duimen aub? Vanavond bloeding en lichte kramp gekregen. VK gebeld en naar hap geweest. Geen echo gehad omdat nu het hartje nog niet hoeft te kloppen en dat zou nog meer onzekerheid geven. Kan ik begrijpen. Bloed was rood met slijm, maar bmm was potdicht. En vandaag nog een absolute knaltest gehad. Vrijdag mag ik terugbellen voor een echo op die dag. Kan alle positieve energie gebruiken nu.
Ooow, Esther wat laat je me schrikken!!! Mijn duimen draaien superhard voor jou! Ik duim ze zelfs vrijwillig uit de kom voor je... Dit moet gewoon goed blijven gaan!!! Heeeeeeeeele dikke knuffel meissie.
Dank jullie wel. Tot nu toe vandaag geen bloed gezien, maar wel rare en vage krampjes achtig gevoel als ik iets op til ofzo.......weet het ook niet, afwachten tot vrijdag. Ik mag gelijk in de ochtend bellen voor een update en dat een tijdstip plannen voor echo.......
Hoi meiden, kleine update: tot nu toe alleen nog minimaal bruinverlies, alleen bij afvegen. Wel merk het heel goed als het druk om me heen is dat ik klachten krijg. Vandaag met verloskundigen overlegd omdat ik toch wel behoorlijk in de stress zit. Tuurlijk ken ik alle verhalen en alle theorieën en ben ook altijd evn nuchter.......tot het jezelf gebeurd en dan ben je opeens een stresskip. Nu mag ik dus al morgen ipv vrijdag voor de echo. Nog 1 nacht onzekerheid. Mocht de echo niet duidelijk genoeg zijn dan mag ik maandag terug op mijn eigenlijke afspraak. Ik hou jullie op de hoogte. Fijne avond allemaal!!! Oh, ps natuurlijk, mamavanj wanneer mocht jij ook alweer naar de gyn? En Ricmar en Senna, goed de tijd benut? Ik duim meiden!!!! Natuurlijk ook voor de meiden die ik niet bij naam heb genoemd!!