Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lyanna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vreselijk dat ze je zo behandelen..... en des te meer, omdat veel van de onzekerheid door HUNZELF veroorzaakt is.... :x

2. ja echt ben zo chagarijnig eerst me al bang zitten maken met die BBZ en nou krijgen we dit weer.

Ben er al helemaal klaar mee daar vertrouwen is nou al weer weg.

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    is er geen ander zh waar je naar toe kan??
    Of een vk waar je een inwendige echo kan krijgen (ze hebben hem niet allemaal staan)

4. jawel ik hier hier in de omgeving het WKZ kinderziekenhuis en kan ook nog richting den bosch en nieuwegein.
    Echt werkelijk waar me pyama broek zakt er letterlijk van af en de tranen vloeien rijkelijk

5. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Heel vervelend Senna, maar als je gee vertrouwen hebt moet je echt gewoon naar een ander ziekenhuis oa...heb ik ook gedaan en en dat is geen enkel probleem hoor...

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat je ZOU kunnen doen.... als je perse wil... is een echobureau...

ik heb bij jongste zelf een 8 weken echo geregeld, omdat ik ook voor mijn idee te lang moest wachten...
    het was een bureau die ook medische echo's deed, dus mocht er niets uitwendig zichtbaar zijn, zou het daar ook nog inwendig kunnen...

Ze vonden het opmerkelijk dat ik al zo vroeg kwam, maar ik wilde ook alleen maar weten of het klopte en klopte....

(je woont toevallig niet in omgeving Rotterdam)

7. nee woon echt midden in het land.

kijk snap best dat hun hun standaard riedeltje opzeggen aan de telefoon.
    maar als ze in het dossier kijken zien ze me al niet een rugzak en dat zeg ik niet om zielig te doen hoor maar heb wel zoiets van afspraak is afspraak.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    senna met 6 weken kan het zijn dat er nog geen hartaktie is, daarom doen ze vaak met 8 weken een echo.
    ik kreeg zelf ook pas met 8 weken een echo en ik baalde best wel..
    ik had immers ook een geschiedenis.
    maar ik was wel blij dat ik met 8 weken 1 kreeg want dan weet je zeker dat er een hartje te zien moet zijn.
    met 6 weken zou je kunnen twijfelen... is ook niet wat je wilt...

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Sen wat belachelijk! Ik ken minstens 3mensen waar ze met 6 wkn een echo deden! Las net nog op iemand zn banner bij topic show je test dat arts met 6wkn je beeb kan meten dus dan is er toch gewoon iets te zien! Ik zou gewoon nog een x bellen, kijken of je een andere assistente aan de telefoon krijgt en anders ophangen. En idd geen ander zkh? Of je op het telefonisch spreekuur zetten en overleggen met de gyn?
    Vind het echt waanzin want zij hebben paniek gezaaid, dit is het minste wat ze kunnen doen!!
    Dikke knuffel!

10. het gaat me er niet om dat ze vandaag perse een echo moeten maken hoor maar gewoon dat ze zich aan de gemaakte afspraken houden ik heb nou met 5wk5d echo gehad maar nou hoef ik pas de 2de weer

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    In wat ricmar zegt is ook waar... maar snap je goed, zou zelf ook gek worden!
    Wat zegt je mannetje ervan?

12. manlief vind het allemaal al gauw best

13. hij belde met terug dat het hem allemaal niet uitmaakte en dat ik dat gewoon met de arts moet bespreken en niet met de verpleegkundige

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Frustrerend of niet. mn man is ontzettend lief hoor maar hij denkt er allemaal een stuk makkelijker over. maarja t gebeurd ook niet met zijn lijf! Aan de andere kant ben ik er ook wel blij mee, brengt mij weer meer in balans...

Vraagje voor de puregon spuiters: merkte jullie emotioneel verschil bij verhogen vd eenheden? Ben veel meer emo nu dan vorige ronde. kan natuurlijk ook alles bij elkaar zijn door ongeluk 5 wkn geleden en ik sindsdien thuis zit. Maar vroeg me af of ik de meds de schuld mag geven? ;)

15. ik had het met de gonal f wel dat ik een emo bom was.

16. zo heb het hef in eigen handen genomen en zh gebeld waar ik al een paar keer opgesprek ben geweest en ben daar ook met de oudste bevallen voor de grote verbouwing.

Verhaal uitgelegd dossier werd erbij gepakt ze kon het zo allemaal zien wat er toen besproken is enzo.

Dus mag nou de 27ste daar komen ben dan 8 weken en 2 dagen

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Senna you go girl!!! op naar een prachtige echo met natuurlijk een knipperlichtje en daarna een heerlijke zwangerschap!

18. zeker weten had echt zoiets van die is me laatste zwangerschap en wil geen gezeik hebben.

ik ga hierheen Alnatal - Alnatal

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Senna: dat is flink balen zeg... Maar lieverd, haal het maar uit je hoofd dat je een zeikmoeder bent, want dat ben je echt niet!!!
    Kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Dit is te belachelijk voor woorden...
    Goed gedaan meid!!!

Hier vandaag weer 36,4... Morgen weer om 7.00 uur testen... EN straks over half uurtje de 1e ovulatietest... Ben benieuwd... denk dattie nu wel negatief is hahaha.

20. waarom test je om 7 uur 's morgens?

Dank je wel meid ben nou enig zinds wel beetje opgelucht.

nou moet ik het woerden alleen nog vertellen.

Deel Deze Pagina