Omdat ik er toch optijd uit moet om Joshua naar het kdv te brengen... vandaag en gisteren was het om 5.05 uur, omdat ik er toen uit moest om m'n oppasmeisje binnen te laten... Dus daarom om 7.00 uur... Kan me voorstellen dat je je opgelucht voelt en lieverd, Woerden vertellen, dat kan jij heel goed! Als jij zegt dat het vertrouwen weg is door wat er nu allemaal gebeurd, dan hebben ze niks meer te willen en jij hebt het recht om te gaan en staan waar jij wilt! Onthoud dat goed lieverd.
Senna; ik heb -omdat ik niet wist wanneer ik uberhaupt een eisprong had gehad, dus ook de duur van de zwangerschap niet kon inschatten- met (volgens eigen telleing) 8 weken en 3 dagen een echo gehad. Groei kwam toen overeen met 8 weken precies. Fijn dat het nu geregeld is. Nu kun je niks anders doen dan proberen vertrouwen te hebben in je lijf.
ja oke maar ik weet dat wel. en gaat er mij meer om dat ze hun gemaakte afspraken na komen en dat is voor de 2de keer op rij niet zo.
@ Senna: ja, maar je doet toch 's morgens als je geslapen hebt tempen? Ik heb net de test gedaan en deze is nega... (zoals verwacht hahaha)
Ik geloof dat ik je nu even niet meer snap... Ik temp elke dag 's morgens... en omdat ik Joshua naar het kdv moet brengen, doe ik dat om 7.00 uur, behalve op woe en do... Omdat ik dan J.ulia al heel vroeg krijg. dan doe ik 't om 5.05 uur al... dus meteen als ik wakker ben... Daarnaast doe ik nu vanaf vandaag om 12.00 uur ovulatietesten... Maar wat bedoel jij dan?
Senna, fijn dat je iets hebt kunnen regelen. is ook nog eens 6 dagen eerder maar vooral fijn omdat het andere zkh zn afspraken niet nakomt. Nu rustig aan en lekker genieteb van je 2 meisjes!
@ senna: ooooooow hahaha nee joh. Hahahaha. Die doe ik om 12.00 uur ongeveer ... Deze was nu net negatief...
Vind het nu wel moeilijk niet te tempen, maar doe t nog ff tot 4dpo, daarna om de 2 dagen ofzo denk ik... dat je toch nog een aantal meet punten zietstaan....
Ik baal ff... Ik heb net te horen gekregen dat je vanuit de WW niet meer in een reïntegratietraject terecht kunt komen... Is toch te belachelijk voor woorden??? Dat betekent dat ik dus over 3 maanden (ongeveer) met een groot probleem zit qua opvang voor J.oshua... Ik moet sowieso de belastingdienst nog even bellen om te vragen hoe dit nu zit met het komende jaar (omdat ik dit jaar nog gewerkt heb...) De een zegt dit en de ander zegt dat... beetje onduidelijk allemaal. Ze willen graag dat de mensen weer aan 't werk komen, maar als chronisch zieke, word het je op deze manier wel weer enorm moeilijk gemaakt...
als je dit jaar nog aan het werk bent of werkgever hebt heb je gewoon recht op kdv voor joshua. Gaat er om of je salaris krijgt in januari
Volgens mijn zusje heb ik alleen de 1e 3 maanden (na mijn beëindiging van 't contract) recht hierop... daarom ga ik even bellen, want het kdv zegt weer een half jaar... Volgens mij is 't ook gewoon de rest van dit jaar, maargoed... we zullen zien... Ik ga gewoon even bellen, dan weet ik 't zeker...