Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lyanna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    sterkte one!

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    oh ja, spuit 40u voor 10.15 donderdag, dus das vanavond 18.15. Zie een beetje op tegen weer die dikkere naald, omdat ik om de één of andere stomme reden dat minime naaldje de afgelopen dagen al zo heftig voel... Naja, niet zeuren, we weten waar we het voor doen! Daar gaan straks weer een paar liter gefilterd MvM pies mn buik in hihi

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Thanks meid, oke, jaa bij mij zit er ook altijd precies 40 uur tussen.
    jaa ik vond de pregnyl deze keer ook echt beetje pijnlijk!
    heb er zelfs dagen last van gehad... maar jij prikt jezelf he,
    hoe prik je de pregnyl, nog in je spier of onderhuids?
    bij mij hebben ze dit keer onderhuids gedaan, was nieuwe methode, nou doe mij die oude methode maar doet echt veel minder zeer.

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jacq: hahaha, ja word spannend he? Zij is ook heel specifiek... ze gaf aan dat ik 14 maart zwanger test...
    Spannend hoor... Wilde ook al vragen hoelaat je hem gaat zetten ;).Maar daar had je al antwoord opgegeven...Succes meid!

@ One: Ja Gimena is zoooo'n aardige meid. Ik snap echt niet dat ze hier weggepest is... vind 't ook te belachelijk voor woorden dat mensen zo tegen haar doen.
    Sterkte vandaag meid. *je in gedachten een dikke knuffel geeft als je daar bent*

Net de buurvrouw even op bezoek gehad. Had 't wachtwoord van onze Wifi even gevraagd aan manlief, zodat we weer kunnen whatsappen... dat smssen gaat me straks te duur worden hahaha. Whatsapp is veel goedkoper, dat kost me niks ;)

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke, dus lennyt kan ook datums doorgeven?
    hmm zal eens even kijken hihi

idd zo klo.te he dat ze hier niet meer kan/wil komen door de pesterije...! snap je niet dat mensen zo kunnen doen he!

thanks voor je hug!!

xx

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    lennyt heeft voor mij deze maand gependeld namelijk hihi, ben benieuwd heb dr pb gestuurd of ze ook een datum door krijgt..

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ik kreeg ook geen datum...

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gimena weg? Is ook echt helemaal van de site af, zie haar niet meer tussen ledenlijst staan. Dan zal het wel heel heftig zijn geweest.

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    nee ik ook niet hihi vandaar ff ge-pbt :)

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jaa , gimena heeft nu een eigen site..xxx

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Joh, das ook wat van gimena! Zag al staan: niet meer actief onder haar naam bij pendeltopic.
    Ik zei gister nog tegen mn menneke na t klussen: eigenlijk heeft t helemaal geen zin wat we nu doen, want ze pendelen allemaal maart 2012. Haha, gelukkig hebben ze het ook wel eens fout heb ik al gelezen. Fijne dag nog meiden. En sterkte One!

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je One. ;)

Jacq, ik had vorige week een pendel aangevraagd bij Kimmey en zonder dat ze het had gezien kreeg ik zondag pendel van haar terug. Jan. '12 een meisje. Dus bij mij heeft ze jan.'12 in ieder geval goed. :)

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    :$:$:$ dat moet direct na het mengen worden toegediend hoor!!

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Bij mij int zkh zeggen ze dezelfde dag

Hebben ze de vorige keer voor mij gedaan 's ochtends en moest 's avonds spuiten. En nu zeiden ze: laat maar klaarmaken bij de doktersassistente, en die heeft het me zelf laten doen zodat ik het de volgende keer zelf kan.

Zal het de volgende keer dan wel vlak ervoor doen, maar zal heus wel mogen anders zouden ze dat toch niet doen??

15. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    *breekt in*

ik kreeg pendels voor maar en februari... in 2010.....
    maar had al zwanger getest (en banner veranderd) voordat ik de uitslagen terug kreeg....

Nu heb ik gevraagd of ze konden pendelen... zwanger of niet zwanger...
    (dit ivm raar gedrag kater...)... en ik ben niet zwanger...(volgens pendel).... dus gewoon klussen hoor... :D

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    de fabrikant zet het niet voor niets in de bijsluiter, er zijn meer soorten medicaties die echt binnen 30 minuten gegeven moeten worden..
    snap niet waarom ze geen instructies geven en je het volledig zelf laten doen als je het wel durft..
    Of dat ze je op de hap of seh laten komen voor de injectie..

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Thanx for the tip, heb de pendels maar even uit mn banner gehaald. Ben benieuwd.

One, heb jij al iets terug van kikkert? Ik had voor 20u gereageerd, maar nog niets terug..

18. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    sterkte meid!

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Onewish: ik weet niet of ze dat kan, maar ik had een datum... heel apart, was de 1e keer dat ik een datum kreeg hahaha.
    En Angel zegt april :D.
    Ja dat snap ik ook niet hoor. Ik weet hoe ze zich voelt, ben ook altijd gepest geweest, maar 't is gewoon te belachelijk voor woorden om iemand van een forum af te pesten... Dat is gewoon te kinderachtig voor woorden... (en dat is nog zacht uitgedrukt) Wat is haar site ook alweer?
    Graag gedaan meid...*in gedachten is*

@ Lyanna: ja vorig jaar is ze weggegaan, omdat ze gepest werd hier... Ik ga Kimmey ook maar eens een PB sturen. Doet zij gewoon hele dag? Of heeft zij bepaalde tijden?

@ Jacq: de pendels moet je sowieso met een korreltje zout nemen. Het is gewoon leuk, maar je moet er niet op af gaan...

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Je maakte me toch een beetje bang, dus heb het zkh gebeld. Zij hebben dit overlegd met Nijmegen waar ze de IVF samen mee doen en daar is gezegd dat je het gewoon 's ochtends mag klaarmaken en 's avonds mag spuiten... pfff. Maar ben wel nieuwsgierig dus meiden: hoe doen jullie dat?

Hoe dan ook, volgende keer ga ik het gewoon zelf mengen vlak van tevoren. Zo moeilijk is het niet namelijk, kan iedereen volgens mij! Al hoop ik natuurlijk van ganse harte dat er geen volgende keer komt...

En die pendels, dat snap ik hoor, was meer een grapje, ben gelovig dus hoor volgens mij sowieso al niet in dat soort dingen te geloven. Maarja, op gegeven moment grijp je alles aan!

Deel Deze Pagina