oke ze zullen het wel weten... al lees ik ook dat dan de werking minder wordt(ook op ivf sites kom je dat tegen)
Jullie moeten ook niet teveel van de pendels uit gaan. Ik pendel zelf, en heb zelf al veel dingen goed gependeld, helaas ook hele nare dingen, maar ik maak ook fouten. Een pendel kan namelijk erg beinvloed worden. Daarom pendel ik zo min mogelijk in mijn zwangerschap.
Mvj thanks meid! angel ook dankje lieverd! jacq ik laat het altijd mengen en spuiten in t ziekenhuis, dan word het gemengd en roepen ze mij direct naar binnen. nee heb nog geen pendel van kikkert, ik hou dr forum wel in de gaten... maar idd soms kan t kloppen soms ook niet, ik ga er tenminste niet echt van uit...
Goedemiddag meiden. One, dikke knuff nog voor jou. Ik kom later op de avond nog even reageren hoor, want gisteren heb ik mij opgegeven voor moeders voor moeders en die dame komt vanavond al langs om kwart voor 9. Dus ik hoop dat ik dan net als voor mij MA zwangerschap (toen maar 3 dagen) dat ik mag piesen voor alle pregnyl spuiters vanaf 6 weken. Dus meiden, tot later vanavond. X en knuff voor jullie allemaal.
@ One: graag gedaan... 't is niet niks zoiets...hoe gaat 't nu? @ Lyanna: hoe is 't gegaan? Heb je er last van? Mooi optijd MvM... En? Mag je piesen? @ Dreamer: ik zou je graag willen helpen, maar ik heb er nog niet veel verstand van hahaha.
Meiden, test van MvM, armband & tas/sleutelhanger. Streepje was voor 4,1 wkn al best duidelijk vond ze en als het goed is kunnen jullie het ook zo zien. En vanaf volgende week dinsdag tot 10 april mag ik flesjes vullen. Bekijk bijlage 215797
Jaaaa ik zie m ook. Ricmar vind t echt raar! Maar ben blij dat je t zegt! Ik ga eens elders informeren desnoods bij fabrikant en er dan echt iets van zeggen! Kan me sowieso erg verbazen dat elk zkh het weer anders doet. wordt er soms zelfs beetje boos om! Ik bedoel, kom op dit is zooo iets belangrijks,daar moeten toch vaste regels voor zijn. oh man man. word echt almaar bozer nu.... ok jacq, adem in adem uit. Mn man deed er net nog even een subtiele opmerking boven op: zouden ze dat express doen om extra geld te verdienen aan al die IUIs. Nou, dat lijkt me wel heeeel sterk. Maar goed, ik hoop toch dat t genoeg zn werk doet. Bah kan wel janken nu... Hoe was de begrafenis uhh one, hope, ik weet t niet meer.... bedtijd voor mij. Kan niet meer helder denken!
Hoi dames Heb jullie verwaarloosd gister sorryyyyyyyyyyyyyyyy had internet storing kon helemaal niks.
One, fijn dat het goed gaat en gisteren kan me voorstellen dat zo iets heftig is. Nu ga ik eerst even koffie drinken, zin in een bakkie leut!!! Oh en uhh.....KV test is al heel duidelijk. Kun je zien hoe snel dat allemaal toeneemt HCG, dus gooit hier nog maar even wat in de rondte.