Maar One heeft nog niet zo'n rotzooi onder dan mij, ik moet er wel 6 per dag en One hoeft er maar 2. Hier al een tijdje testen in huis hoor, heb er nog een stuk of 10 van Zwanger&Kids dipsticks.
haha oke! dus mooi voorraadje! al 1 geprobeerd dan? hihi jaa jij 6 zal wel 1 grote puinhoop zijn meid
Ja, had een tijdje terug een stuk of 25 besteld, was veel goedkoper toen. Gisteren heb ik wel 1 geprobeerd om te kijken of er nog pregnyl in mijn lichaam zit, ik zag echt nog een heel vaag streepje. Dus ga er vanuit dat dat de pregnyl nog is, heb nu ook niet zoveel klachten meer. Ach ja, ik moet er wat voor over hebben met die puinzooi. Maar als het positief resultaat geeft is het helemaal mooi en nemen we die zooi mooi op de koop toe.
ja hoor met jou? ik voel vanalles waar ik erg de zenuwen van krijg en me kaartje is ook nog de alphen gebergte
One ik zou echt wacht op een knal test, maar ik duim voor je... je mag geen bloedtest laten doen voor de kerstdagen??
angel thanks meid!! idd errug spannend !!! ricmar dankje meis! oke die van mij is wel zichtbaar maar meer van een afstandje.. en lijkt ook lichtroze, maar heeel licht.. op nod dus... nja we zullen t zien meiden, ik ben nog niet echt blij hoor, ik w8 mooi af.. dan kan het meevallen.. xx
ik kreeg hem vanmorgen niet op de foto, ik zal het zo ff een keertje nog eens proberen ... for u!! ** gaat t ff proberen nu.