Hoi Dames Sorry dat ik zo laat reageer. Ik had een heel mooi vruchtzakje van 7 weken alleen zat er geen kindje in Moet nou gaan na denken of het spontaan komt of met pillen of curretage
nee zeker niet maar toch enigzins had ik wel het gevoel was totaal niet ziek en dat was ik bij de 3 andere zo erg
Senna, wat een ongelofelijk triest bericht meid. Ik wil je heel veel sterkte wensen met de keus die je moet maken, maar weet dat we er voor je zijn. En heb je vragen over de curettage mag je mij wel vragen hoor, heb het zelf in 2010 ondergaan. Maar 1 ding Senna, we zijn er voor je!!! Hele dikke knuff!!! Ben gewoon even van slag, ben natuurlijk nu al een emodoos. Weet even niks zo meer te zeggen.
Lieverd, ik had je al terug gesmst, maar wil je hier ook nog een hele dikke knuffel geven... Ik had zo gehoopt dat alles goed was...
Jeetje senna, tranen rollen hier over mn wangen. wat erg voor je! Wat iedereen al zegt, we zijn er voor je... sterkte met je beslissing. Ik heb t zelf laten komen, doe wat goed voelt voor jou! *groepsknuffel*
Lieve meiden, Heb even een vraag,ik krijg 't nu ineens heel erg warm en een drukkend gevoel onderin...kan dat ovulatie zijn??? Misschien een domme vraag,maar let nu dus overal op...Voel zelfs m'n hartslag nu extra onderin m'n buik... Ik weet 't ffies niet hoor hahaha...
Ahh senna! wat superklote en dat is nog zacht uitgedrukt! dikke knuffel voor jou meis, pff dat hadden we niet verwacht xxx
Senna, knuff voor jou!! MvJ, ik weet het niet. Dit omdat ik rond eisprong ook nooit iets gevoeld heb. Hoop dat iemand je hiermee kan helpen.
Mvj , zou gwn ff goed je temp bij houden, en dan ovutestjes doen... je ziet hem dan vanzelf staan op je kaartje... is moeilijk te zeggen voor ons ook hihi trouwens kreeg van lennyt ook een datum voor posi test, zou vandaag zijn,,,8dpo? mja ik test nu echt nog niet hihi , heb ze geen eens in huis... nog even geduld xxx
One, ik hoop wel dat ze gelijk heeft dat je positief mag testen. Maar vandaag? Nee, dat is niet goed nog. Zijn maar zo weinig die 8 DPO positief testen.
Trouwens, heb even een testrijtje in album gezet voor de liefhebbers. Ik doe het even niet hier ivm Senna!!!
pff ben druk, verkoop van dan keertjes van V gaan snel dus nu alles apart leggen en in doosjes etc doen
Ik heb altijd 10 dagen na Pregnyl negatief getest, daarvoor niet geprobeerd. Volgens mij zit je nu ook 10 dagen na, dus zou beide kunnen zijn. Positief/negatief.